Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

M.B. Geurts

Wij hebben fijn samen gewerkt. Het was een genoegen. Zeer betrouwbaar en snel worden geholpen. Met de verkoop. Ook het verhuren van het huis in hichtum verliep naar wens.
Hiervoor nog onze...
Hiervoor nog onze hartelijk dank..

Betrouwbaar
Snel handelen
Goed bereikbaar
Duidelijk

Jan-Douwe

Goede contacten en relatie met de makelaar

meedenken en inleven in klant

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

De heer Onno Tijdeman heeft, zeker gespiegeld aan een 8 tal makelaars in de aankoop procedure, laten zien wat belangen behartiging in moet houden

Zichtbaarheid van uw woning

was zeker qua fotografie zeer uitnodigend

Onderbouwing waardebepaling

goede afspiegeling van de markt en onze verwachting

W. de Wit / G. Lemain

Bij aankoop van ons nieuwe huis heeft Annemarie ons goed bijgestaan en fantastisch geadviseerd. Op elk detail helpt ze u mee met haar vakkennis.
Tevens heeft Annemarie ons huis verkocht....
Tevens heeft Annemarie ons huis verkocht. Tijdens het verkooptraject zijn wij op een prettige manier door het proces begeleid. Zowel de communicatie in persoon of via E-mail of telefoon verliep soepel en zeer snel. De vervolgstappen die uit de gesprekken voortkwamen werden op zeer korte termijn opgepakt. De vakkennis is meer als aanwezig en dat heeft ons op een prettige manier ontzorgt tijdens de aankoop van ons nieuwe huis en de verkoop van onze huidige woning.

Goed bereikbaar, flexibel, vakkennis, snelle reactie in woord en daad.

Annemarie Peters

Uitstekend!

Onderbouwing waardebepaling

Duidelijk en helder, kortom wederom uitstekend!

Hafkamp

Super geholpen door Ronald met mijn zoektocht naar een nieuw onderkomen! Top bedrijf, erg klantvriendelijk. Ik kan iedereen aanraden om via iQ makelaars zijn/haar huis te verkopen of een huis te... Super geholpen door Ronald met mijn zoektocht naar een nieuw onderkomen! Top bedrijf, erg klantvriendelijk. Ik kan iedereen aanraden om via iQ makelaars zijn/haar huis te verkopen of een huis te kopen.

- klantvriendelijk
- flexibel
- snelle reacties

Ronald

van der Meulen

Wij hadden iQ ingeschakeld omdat ze snel en adequaat reageerden als verkoopmakelaar bij een flatje waar wij een bod op hadden gedaan. Als aankoopmakelaar waren ook heel goed en plezierig, ze... Wij hadden iQ ingeschakeld omdat ze snel en adequaat reageerden als verkoopmakelaar bij een flatje waar wij een bod op hadden gedaan. Als aankoopmakelaar waren ook heel goed en plezierig, ze reageerden snel, dachten goed mee en hun manier van communiceren is heel prettig. Ze hebben ons goed geholpen om een appartement in de stad te vinden waar we heel happy mee zijn en ondersteunen ons nu heel goed in de afwikkeling.

Lana Schrier

Nvt

Nvt

Nicole Kamp

Annemarie is een erg deskundig en fijn persoon! Altijd bereikbaar en neemt al het werk uit handen. Bij vragen meteen een antwoord, al met al een super ervaring!

Annemarie Peters - Midden Groningen

Familie Wierda

Toen wij contact opnamen met IQ Makelaars in Almelo over de verkoop van onze recreatiewoning was het eerste gesprek spontaan en positief. Heel snel was er een afspraak. Er werd op korte termijn een... Toen wij contact opnamen met IQ Makelaars in Almelo over de verkoop van onze recreatiewoning was het eerste gesprek spontaan en positief. Heel snel was er een afspraak. Er werd op korte termijn een open huis geregeld. Door het actieve beleid werd ons huis supersnel verkocht.

Bij het eerste bezoek van de makelaar werden er duidelijke afspraken gemaakt, die ook werden nagekomen.
Als we een vraag hadden werd er onmiddellijk gereageerd. Ook snelle tussentijdse rapportages over de bezichtigingen.
Adequate snelle afhandeling bij de verkoop.
Echt een mooie fotoreportage!

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Makelaar Ronald Krikken verdient een pluim!

Prima.

Onderbouwing waardebepaling

Een goed overleg en tevreden met de waardebepaling.

D. Van der Veen

Alle verwachtingen waargemaakt bij het aankopen van onze nieuwe woning in Hengelo, ondanks nog vrijwel onbekende naam voor ons in de markt.

Sander de Haas

Familie Aalmoes

Mede door Annemarie hebben wij ons nieuwe thuis gevonden! Snelle handelingen, reacties, een goede service en zeer flexibel.
Veel kennis van het vak, wat je toch wel nodig bent in de...
Veel kennis van het vak, wat je toch wel nodig bent in de huizenmarkt, wanneer je niet tot weinig verstand van hebt.

Snelle reactie, flexibel en vakkennis

Annemarie Peters

Sjoerd Kuperus

Mijn woning naar alle tevredenheid verkocht, we zijn er van overtuigd dat we de maximale opbrengst hebben gekregen,

Snel en goed.

Thomas Voskamp