Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Irene

Het contact met de dames van iQ makelaar was heel erg fijn! Duidelijke afspraken en een snelle terugkoppeling naar de verkoper. Ik ben goed geadviseerd en voor vragen waren ze altijd bereikbaar.... Het contact met de dames van iQ makelaar was heel erg fijn! Duidelijke afspraken en een snelle terugkoppeling naar de verkoper. Ik ben goed geadviseerd en voor vragen waren ze altijd bereikbaar. Helemaal top!

iQ Makelaars Groningen

Kimmels

Professioneel met gepaste afstand de juiste informatie verstrekken.

Ellen Schalke

Zeer actief en erg enthousiast. Neemt de tijd voor bezichtingen en informeert/documenteert de kijkers ruim voordat zij het huis gaan bezichtigen.

Dunnewind

Contact ging goed, stormloop aan bezichtigingen! Er werd snel geschakeld toen we eenmaal ons huis te koop wilden zetten, binnen no time mooie foto's en uitstekende teksten opgemaakt zodat ons huis... Contact ging goed, stormloop aan bezichtigingen! Er werd snel geschakeld toen we eenmaal ons huis te koop wilden zetten, binnen no time mooie foto's en uitstekende teksten opgemaakt zodat ons huis snel in de verkoop kon. Ook het contact tussen Sander en ons als verkopers verliep goed. Dank!

SW

Wij zijn zeer tevreden met iQ Makelaars

Ze doen dingen die andere makelaars niet doen, zijn actief

Kamala

They followed through every process, explained every step and was sometimes more responsive than me. As an expat, this service has tremendous value to me. I have no doubts who I will call when I... They followed through every process, explained every step and was sometimes more responsive than me. As an expat, this service has tremendous value to me. I have no doubts who I will call when I decide to sell.

Joris de Vogel

Ronald heeft de verkoop van mijn appartement onder zijn hoede genomen. En ik was zeer positief verrast over de hele gang van zaken. Hij houdt je goed op de hoogte van wat er allemaal speelt en... Ronald heeft de verkoop van mijn appartement onder zijn hoede genomen. En ik was zeer positief verrast over de hele gang van zaken. Hij houdt je goed op de hoogte van wat er allemaal speelt en daarnaast is hij altijd bereikbaar! Hij is erg gedreven en schroomt er niet voor om dat ene extra te doen wat de verkoop tot een succes maakt!

heel persoonlijk en gedreven

Ronald Krikken

perfect

perfect

Sterk bedrijf, vriendelijk en snelle service. Kortom Top!

Sterk bedrijf
Vriendelijk en snelle service

Teun

Contact verliep prima, naar een drie tal mislukte verkopen alsnog het huis verkocht.

Goede organisatie van open huis et cetera!

Thijs Geerdink

Zichtbaarheid van uw woning

Goede presentatie op Funda en top met een Engelstalige verkooptekst.

Goed, helder, duidelijk.

dhr Nijhuis

Uitstekende makelaar die pro-actief meedenkt. Reageert supersnel op e-mail en telefoon. Goede onderhandelaar.

Makelaar is zeer deskundig en komt zijn afspraken zeer goed na .

De heer Ronald Krikken

Uitstekend!