Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Familie Jonker

Annemarie heeft een nieuwe, moderne verkoopstrategie. Ze denkt goed mee met de verkoop, maar ook met andere praktische zaken bv een tussenoplossing voor wonen bij snelle verkoop. Annemarie was... Annemarie heeft een nieuwe, moderne verkoopstrategie. Ze denkt goed mee met de verkoop, maar ook met andere praktische zaken bv een tussenoplossing voor wonen bij snelle verkoop. Annemarie was altijd bereikbaar. Wij hadden ons huis binnen 2 weken verkocht en hebben er geen omkijken naar gehad.

Altijd bereikbaar, snel, modern, 100% service

Annemarie Peters

Helmers

IQ makelaars (Annemarie Peters) heeft zeer snel gereageerd bij mijn zoektocht naar een goede makelaar, dit ervoer ik als zeer positief.
Ook de verkoop van het pand is zeer voorspoedig...
Ook de verkoop van het pand is zeer voorspoedig verlopen.
De opbrengst van de woning past precies bij ons verwachtingspatroon.
Als ik alles in overweging neem dat kan ik concluderen dat ik deze makelaar met klem kan aanbevelen.

Snel, accuraat

Annemarie Peters

Blaauw

Onze contactpersoon Annemarie Peters gaf goede uitleg en voldoende informatie over de werkwijze van IQ Makelaars!

Annemarie Peters is flexibel, helder en concreet, geeft goede terugkoppeling, is toegankelijk en betrouwbaar.

Annemarie

Zeer tevreden. Alles in goed overleg. Korte lijnen. Bij bijzonderheden steeds direct telefonisch of via mail even afstemming gezocht. Fijn dat bezichtigingen vlot en prima gecoordineerd werden.... Zeer tevreden. Alles in goed overleg. Korte lijnen. Bij bijzonderheden steeds direct telefonisch of via mail even afstemming gezocht. Fijn dat bezichtigingen vlot en prima gecoordineerd werden. Dames waren zeer professioneel en prettig in contact en afhandeling.

Hendriks

Goede ervaring

Goed verkoopplan en uitwerking zoals voorspeld

Allen prima

overal bovenaan

goed uitzoekwerk op voorhand

Geert Langenhuis

Erg fijn! Binnen een paar weken ons huis weten te verkopen. Snel en zorgvuldig geregeld.

- Snel
- Zorgvuldig
- Vriendelijk

Irene kok

Ik heb een hele goede ervaring met de dames van iQ makelaars gehad. Ze waren vriendelijk, flexibel en goed in adviezen geven.

Flexibel, snel op reacties, betrouwbaar, vriendelijk, advies

Marloes en lana

Karel van Kampen

Goed en vriendelijk! Snel gehandeld in het verkopen van ons huis. Snelle service

- vriendelijk
- snel

Marike Pas

Vriendelijk, duidelijk, concreet bedrijf. Snelle en goede opzet en afhandeling

Komt overal netjes op terug ook al is het buiten kantooruren.

Onno Tijdeman

Mevr. Kraak

Een prettig contact vanaf het begin. De makelaar heeft ontzettend veel moeite gedaan om de woning er op Funda uit te laten springen. Verder een constante nette terugkoppeling wat betreft de stand... Een prettig contact vanaf het begin. De makelaar heeft ontzettend veel moeite gedaan om de woning er op Funda uit te laten springen. Verder een constante nette terugkoppeling wat betreft de stand van zaken. Al met al zeer tevreden.