Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Gerrie wijnstra

Een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken ,zijn eerlijk naar de mensen echt geen verkoop praatjes en mijn ervaring is wel dat de klant echt beslist hoe he tg gaat gebeuren.

Eerlijkheid en gedreven

Onno Tijdeman

Zichtbaarheid van uw woning

Erg goed duidelijk niets te wensen over

Onderbouwing waardebepaling

Erg goed en erg goed overleg met de klant zelf

Ferdinand

Erg tevreden

fanatieke partij

Allen prima

goed

Ricardo Echteld en Evelyn Boiten

Anne Marie is een energieke persoonlijkheid. Ze is transparant in haar manier van werken, dit hebben wij als erg prettig ervaren. Ook is ze altijd bereikbaar voor vragen. We zijn zeer tevreden over... Anne Marie is een energieke persoonlijkheid. Ze is transparant in haar manier van werken, dit hebben wij als erg prettig ervaren. Ook is ze altijd bereikbaar voor vragen. We zijn zeer tevreden over de gang van zaken.
Ricarode Echteld en Evelyn Boiten

enthousiast, accuraat, transparant, altijd bereikbaar, energiek

annemarie peters

T.C. Ruijter

Het bedrijf weet ik niet, maar mijn makelaar, Jarl Brouwer, was een grote steun en heeft prima werk verricht.

Prettige persoonlijkheid, prettig in de omgang, hartelijk, behulpzaam, kijkt bij aankoop naar verborgen gebreken.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

ik heb alleen contact gehad met Jarl.

Onderbouwing waardebepaling

Rick

Luisteren goed

Luisterd goed naar de wensen

Jarl

M. Dijk

Zeer goede ervaring

Goede communicatie

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

IQ-makelaar Jan-Douwe Streekstra is een goede en deskundige makelaar, zeer tevreden

Zeer goed en professionele benadering

Juiste waardebepaling t.o.v. de omgeving met als eind resultaat een goed verkochte woning

J.D. Streekstra

Super goed

Pepijn

Tijdens de onderhandelingen wist Ronald een mooie / gunstige prijs voor ons te bedingen en kon hij mij over de gang van zaken goed informeren.

kennis

Ronald Krikken

LT Lawyers & consultants

Waardeloos

Streekstra Leeuwarden

Reactie iQ Makelaars:

Geachte heer Jansen,
Geachte heer Jansen,
Ik ken u niet persoonlijk, helaas alleen via mailcontact. U heeft aangegeven de belangen van uw cliënt te behartigen, namelijk de koper van een appartement in Bolsward. Helaas is uw cliënt in gebreke gebleven en heeft zich niet gehouden aan de wettelijke financieringsafspraken waardoor de overdracht niet door heeft kunnen gaan bij de notaris. De koopovereenkomst is inmiddels door de advocaat van de verkopers officieel ontbonden. Wij betreuren de gang van zaken en vinden deze review dan ook niet correct.
iQ Makelaars Friesland

van Eikenhorst

Bij de zoektocht naar mijn droomwoning heeft dhr. Krikken van IQMAKELAARS mij zeer doeltreffend geholpen en het gehele traject goed begeleid. Bedankt voor de geweldige samenwerking!

Dhr. Krikken adviseerde de juiste zaken op de juiste momenten.

Dhr. Ronald Krikken