Presentatie van uw woning
Reactietijd email

Arjen Tillema

Heel goed

Snelle feedback, grondig, kundig

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Maaike heeft me vaker geholpen bij verkoop en verhuur en het is altijd goed. Kundig en snel en met goed oog voor verkoop en verhuur strategie. Andere medewerkers ook goed.

Zuiderweg 43

Uitstekende begeleiding, strategisch sterk en duidelijke communicatie. Directe communicatie en perfecte kennis van de markt.

Mevr. Sickmann

Ik ben zeer tevreden over mijn makelaar Michael van Riemsdijk, hij heeft mij, door deze hectische tijd, meer dan goed geholpen. Bovendien mijn appartement goed verkocht. Ook heeft hij mij geholpen... Ik ben zeer tevreden over mijn makelaar Michael van Riemsdijk, hij heeft mij, door deze hectische tijd, meer dan goed geholpen. Bovendien mijn appartement goed verkocht. Ook heeft hij mij geholpen met de aankoop van mijn nieuwe woning. Een aanrader!!

Dhr. Punte

Prima, prettig contact en veel kennis van zaken. Zorgt ervoor dat de verkoop goed verloopt. Regelt alles en weet precies wat er gedaan moet worden.

Dhr. Rozendaal

- Veel kennis en een grote interesse in het vakgebied
- Door deze solide basis sterk in onderhandelpositie
- Heldere vriendelijke open communicatie
- Realistisch in tijden van...
- Veel kennis en een grote interesse in het vakgebied
- Door deze solide basis sterk in onderhandelpositie
- Heldere vriendelijke open communicatie
- Realistisch in tijden van versnelde veranderingen

Plutolaan 48

Maaike heeft me erg goed geholpen bij het oriënteren op de woningmarkt, bezichtigen en bieden. Ik ben vooral ook super blij met de persoonlijke begeleiding en haar advies in de huidige markt, die... Maaike heeft me erg goed geholpen bij het oriënteren op de woningmarkt, bezichtigen en bieden. Ik ben vooral ook super blij met de persoonlijke begeleiding en haar advies in de huidige markt, die voor mij toch wel spannend en stressvol is. Ze is erg integer, dus ook niet bang om het je te vertellen als (en waarom) een huis waar je een oogje op hebt toch niet zo'n goed idee is, en kan erg goed inschatten wat een huis waard is aangezien ze ook taxateur is. Ze heeft een goed netwerk en kan je ook bijkomende zaken (notaris, onafhankelijke taxateur) snel en goed uit handen nemen, wat mij erg heeft geholpen om me gewoon te focusen op de huizen zelf. Al met al ben ik heel blij met iQ, en kom ik zeker terug als ik ooit toch weer iets anders wil.

Florakade 350

Top makelaar! Fijne, eerlijke en oprechte ondersteuning en hulp bij mijn zoektocht naar een koopwoning!

Mevr. Neele

De makelaar heeft een actieve en positieve werkwijze. Hij schetste een heldere en duidelijke weergave van het hele proces van verkoop. Deze makelaar is enthousiast en ging graag en met volle energie... De makelaar heeft een actieve en positieve werkwijze. Hij schetste een heldere en duidelijke weergave van het hele proces van verkoop. Deze makelaar is enthousiast en ging graag en met volle energie aan het werk om ons huis te verkopen. Van elke bezichtiging kregen we direct een kort verslag. Zo konden we ook een goed onderbouwde beslissing nemen over de uiteindelijke verkoop van het huis. Al onze wensen werden in het verkoopproces verwerkt. Ons huis is binnen een redelijk korte termijn voor een goede prijs verkocht. Kortom: We hadden een goede communicatie, hij gaf goede begeleiding, een duidelijke toelichting, en zorgde voor een snelle verkoop voor een goede prijs.

Dhr. Van Wateren

Gaan deskundig te werk, hebben veel kennis van de markt. Daarnaast beschikt IQ makelaars over een eigen marketing team, die prachtige brochures maken. Danny Mulder is een proactieve makelaar, wij... Gaan deskundig te werk, hebben veel kennis van de markt. Daarnaast beschikt IQ makelaars over een eigen marketing team, die prachtige brochures maken. Danny Mulder is een proactieve makelaar, wij zouden Danny weer inschakelen bij een volgende aankoop of verkoop.

Communicatie en presentatie

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Danny Mulder

Zichtbaarheid van uw woning

uitstekend

Onderbouwing waardebepaling

realistisch

Mevr. Fontijne

Een makelaar die recht door zee is, geen verkooppraatjes. Hij neemt de tijd voor zowel de kopers als de verkoper, is betrokken en denkt mee. Het verkoopproces is een positieve ervaring geweest.