Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Otten

Zeer fijne en positieve ervaring met makelaar Danny Mulder van zowel koopzijde als verkoopzijde. Danny is geen gladde praatjesmaker maar eerlijk, duidelijk, meedenkend en zet zich voor 100% in om... Zeer fijne en positieve ervaring met makelaar Danny Mulder van zowel koopzijde als verkoopzijde. Danny is geen gladde praatjesmaker maar eerlijk, duidelijk, meedenkend en zet zich voor 100% in om het beste resultaat te behalen. Een verademing in makelaarswereld!

Danny Mulder

Fam Henstra

Goed advies over verkoopprijs en verkoop klaar maken van het huis.het huis onder de aandacht brengen via allerlei kanalen met mooie foto's en een filmpje alles werdt uit de kast gehaald.
Wat...
Wat een groot pluspunt is dat er korte lijnen zijn om je vragen te stellen waar ook snel op wordt gereageerd.

Communicatie, vriendelijkheid,duidelijk

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Maud Slot vriendelijk,vrolijk, enthousiast ,weet waar ze het over heeft, geen vraag is te gek en reageerd ook heel snel ...! In mijn ogen een topper die ik zeker als het nodig is in de toekomst zal... Maud Slot vriendelijk,vrolijk, enthousiast ,weet waar ze het over heeft, geen vraag is te gek en reageerd ook heel snel ...! In mijn ogen een topper die ik zeker als het nodig is in de toekomst zal inschakelen.

Quirien

Goeie ervaring, vriendelijke makelaar gehad kon er altijd terecht als ik vragen had.

Meedenkend, reageren snel en vriendelijk

Maud slot

Chazia van Essen

Geweldig persoonlijke aankoopbegeleiding gehad van Edwin!

Persoonlijk, zeer bereikbaar, realistisch

Edwin Steenbergen

Nvt

Nvt

Roy

Vanaf eerste contact goed geholpen bij het bezichtigen en uiteindelijk aankopen van een woning. Na een aantal verkoopmakelaars te hebben benaderd, het beste gevoel gekregen bij Michel en iQ... Vanaf eerste contact goed geholpen bij het bezichtigen en uiteindelijk aankopen van een woning. Na een aantal verkoopmakelaars te hebben benaderd, het beste gevoel gekregen bij Michel en iQ Makelaars. Goede begeleiding bij bezichtigingen en het biedproces. Top!

Michel de Bruijn

Job

Uitstekend

Responsief, proactief.

Lana Schrier

Hossein en Ruth

Lana is een erg deskundige makelaar. Ze weet goed wat ze doet en je kan op haar mening en advies bouwen. Ook reageert ze snel op alle vragen en denkt zij mee in oplossingen.
Lana geeft je geen...
Lana geeft je geen valse hoop terwijl zij wel ambitieus is. Hierdoor vertrouwden wij haar meer dan andere makelaren die wij oriënterend hadden gesproken. Lana heeft helemaal waar gemaakt wat ze van te voren besproken had. Wij zijn dus erg blij met haar als makelaar. Marissa moest enkele zaken even overnemen wegens vakantie. Ook dat contact verliep soepel.
Kortom: Bedankt.

Deskundig, betrouwbaar, doen wat ze zeggen en zeggen wat zij doen, maken waar wat ze zeggen, vriendelijk, flexibel, altijd goed bereikbaar, helpt mee oplossingen te bedenken.

Lana en Marissa

Onderbouwing waardebepaling

Duidelijk onderbouwd en kwam ook uit

Hossein en Ruth

Super

Betrouwbaar, vriendelijk, deskundig, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen, maken waar wat ze zeggen.

Lana en Marissa

Helder en kloppend

Familie Alberts

Michel de Bruijn is een Top Makelaar die professioneel, snel en goed voorbereid werkt. Hij geeft duidelijk advies en helder inzicht rondom aanbod en prijsstelling. Alles ging perfect en al onze... Michel de Bruijn is een Top Makelaar die professioneel, snel en goed voorbereid werkt. Hij geeft duidelijk advies en helder inzicht rondom aanbod en prijsstelling. Alles ging perfect en al onze verwachtingen bij verkoop (en aankoop) zijn waargemaakt!!
Aanrader! Mvg, Fabianne en Rients Alberts

Jet

Lana heeft me goed geholpen met de verkoop van mijn huis in een veranderende markt. Lana is duidelijk, handelt snel en zorgt ervoor dat je ontlast wordt. Prettige samenwerking en ik zou IQ makelaars... Lana heeft me goed geholpen met de verkoop van mijn huis in een veranderende markt. Lana is duidelijk, handelt snel en zorgt ervoor dat je ontlast wordt. Prettige samenwerking en ik zou IQ makelaars dan ook aanbevelen!