verdonk

Prima!

dit moeten jullie niet verplicht maken! geeft irritatie. als ik iets zou weten had ik het ingevuld!

zie reactie hierboven

Snelle bezorging

Was snel jn huis

JSibelo

Duidelijke en snelle service, snelle verzending.

N/A

N/A

adam kip

Adam Kip

vlot

Ik bestel op ippontime.be en krijg dan een factuur via ippontime.nl
Ik bestel op ippontime.be en krijg dan een factuur via ippontime.nl
Voor ons is dat waardeloos, want de btw-regeling Belgiƫ/Nederland is totaal anders. Ik kan die factuur nu niet inbrengen in mijn boekhouding.

G.

Zeer goede service. Fijn dat je ze ook gewoon per telefoon kunt bereiken. Geven advies en zijn zeer hulpvaardig. Het volgende judopak bestel ik weer bij ippontimešŸ‘

Goede (telefonische) service!

Nvt

Enorm goede klantenservice. Snelle reactie via de mail.
Helaas is kwaliteit van de pakken minder goed. 2 Verschillende pakken met vlekken bezorgd gekregen.

Goede klantenservice

Vlekken op de pakken kan eigenlijk echt niet, levertijd zou sneller mogen.

Levertijd duurde wat langer, maar goed op de hoogte gehouden door ippontime. Vriendelijk en hulpvaardig!

Hulpvaardig.

Ik vind het irritant dat de prijs niet broek en pak tegelijk is maar los moet kopen. Zo lijkt het goedkoper.

Positief, snelle reactie als een artikel niet meer op voorraad is met voorstel gekregen om het in twee zendingen te versturen.

vriendelijke klantenservice, redelijke prijzen.

klant meer informeren betreft nalevering tweede artikel. Wacht nog op een tweede judopak van Matsuru en heb hier nog weinig over gehoord.

Jonna

Eerst een rashguard shirt Junior besteld, deze was te klein en de retour is goed afgehandeld.
Daarna met de meegestuurd kortingscode een mooie judotas besteld. Ze hebben op de website nog geen goede foto, maar het is een mooie grote stevige tas. Mijn 7 jarige past er zelfs in. De ippontime judon't tas is een aanrader

Een goede foto van de ippontime judotas die de tas meer recht aandoet.