Rik Fissering

Prima ook telefonisch voor advies

wij zijn prima geholpen ook telefonisch!

onze zoon is op zoek naar een sponsor voor zijn judo zodat hij oa wedstrijden verderweg kan doen misschien iets voor u?
want het mooiste zou een een sponsor zijn die iets gemeen heeft met de...
want het mooiste zou een een sponsor zijn die iets gemeen heeft met de sport .

Aankoop judopakken

tevreden; zal zeker nieuwe bestelling plaatsen indien nodig

Slecht

None

Advertise items not in stock and not available at all. A complete waste of time

Marianne Bins

Zeer goed geholpen. Hebben veel kennis vanuit eigen ervaring. Er werd goed meegedacht. Contact via telefoon en whatsapp. Ruilen voor andere maat was geen enkel probleem. Top!!

Persoonlijk advies en contact. Ruim assortiment.

Geen.

Françoise de Die le Clercq

De communicatie tussen de site en ideal ging aanvankelijk niet goed. De site bleef 'hangen'.
Dit gebeurde later in de week nog eens. Vandaar even 'matig; bij de reactiesnelheid waarmee dus de verbinding tussen Hockeygear en Ideal bedoeld wordt. Toen ik n paar dagen later wederom dezelfde bestelling plaatste en het wel lukte met IDEAL verbinding te krijgen, was het ook 1,2,3 geregeld. Goede communicatie, prompte levering etc. dus eigenlijk EIND GOED, AL GOED

Henry van Ee

Goed geregeld, ga hier zeker terugkomen.

Huyben

Goede prijs en zeer snelle levering

Tijs

Zeer goede service.

Ik heb hier een Osaka ProTour besteld.
Zeer goede service.

Ik heb hier een Osaka ProTour besteld.
Na 2 maanden zat er al een scheurtje onder in de krul. Email gestuurd en werd dezelfde dag nog terug gebeld. Stick opgestuurd en dag later kreeg ik al een telefoontje dat ik een nieuwe kreeg.
Zeer tevreden dus.

Martin Buysse

Bestelling voor handschoenen gedaan, belletje dat ze niet meer voorradig waren. Jammer, want deze webshop had de beste prijs voor de adidas fingersave. Om klant tevreden te houden, bieden ze me... Bestelling voor handschoenen gedaan, belletje dat ze niet meer voorradig waren. Jammer, want deze webshop had de beste prijs voor de adidas fingersave. Om klant tevreden te houden, bieden ze me ander merk en type handschoen aan dat ook fingersave heeft maar 2x zo duur is. Keurige service van dit bedrijf, een echte aanrader. Enige jammere is dat het schoonmaakmiddel dat ik bij eerste bestelling had aangevraagd niet is meegeleverd.