judo mum

Prima service

Checken welke maat besteld moest worden.

Klasse!

Mascha

Oke

Fijne site

Het zou fijn zijn als er bij het bestellen word gevraagd om voldoende ruimte onder over te laten om de band om te zomen dat dit ook gebeurd. Nu met veel moeite omgezoomd.

Raymon Haveman

Prima service.

Ik werd gebeld dat een product niet vooradig was. Ze boden een alternatief aan of ik kon wachten tot het binnen was. Ik heb voor het laatste gekozen en de nazending is snel verlopen.

Ik vond de bezorgdienst niet prettig. Ze belden aan en voordat ik van boven naar beneden kon komen, waren ze alweer weg.

Gerrit-Jan W.

Slechte bezorging en amateuristische website

Snelle levering.

asdfasdf

Zet geen producten op de site die niet leverbaar zijn

Ervaring met dit bedrijf is zeer goed.

Meedenkend personeel hebben mij goed geholpen via de telefoon.
Hartelijk dank

----

Zeer goede ervaring, snel en goede service

Goede en snelle service

Niet echt

Prima bedrijf met een snelle service

makkelijk bestellen en snel geleverd

J.Brouwer

Ik moet bekennen dat de snelheid van levering uitermate goed is verlopen, achteraf zijn wij alleen niet zo blij met de kwaliteit van het Essimo IJFF pak wat wij hebben besteld. Het judopak vertoont... Ik moet bekennen dat de snelheid van levering uitermate goed is verlopen, achteraf zijn wij alleen niet zo blij met de kwaliteit van het Essimo IJFF pak wat wij hebben besteld. Het judopak vertoont nu reeds al losse naden en stiksels en dat voor deze prijs, is eigenlijk niet oke. De keuze voor dit pak was de aantrekkelijke AANBIEDINGSprijs en dat het net een gekeurd pak 2015 betrof, we hebben hier wel spijt van.Wat betreft ippon time website goed bereikbaar en gemak wat dat betreft alle lof ook qua betaling etc
Ik adviseer alleen om de kwaliteit van de esimo pakken nogeens onder de loop te nemen en kritisch op de kwaliteit te letten.
Groeten Fam Brouwer Ridderkerk.

Kwaliteit Essimo IJFF pak zeer slechte stiksels en naden rafelen en laten los alsmede de emblemen. zeer dunne stof.