Christa Couwenbergh-Bork

Zeer slechte service qua maat kinderkleding. Expres twee maten groter besteld en nog te klein. Hier willen ze niets mee doen, omdat het is bedrukt. Ja drukkosten nemen ze voor een volgende bestellig... Zeer slechte service qua maat kinderkleding. Expres twee maten groter besteld en nog te klein. Hier willen ze niets mee doen, omdat het is bedrukt. Ja drukkosten nemen ze voor een volgende bestellig op zich (dat is 8 euro en totaalkosten zijn meer dan 50 euro - dat stelt niet veel voor) Weggegooid geld dus! Trui kan weg en een nieuwe bestellen = dubbele kosten. Wordt zo wel een hele dure trui. Heel jammer deze slechte service.

Reactie IpponTime:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend dat u onze service als slecht hebt ervaren.
Dat de truien klein vallen is bij ons bekend, hierom hebben wij op onze site...
Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend dat u onze service als slecht hebt ervaren.
Dat de truien klein vallen is bij ons bekend, hierom hebben wij op onze site geadviseerd om de trui niet in uw eigen maat te bestellen. Ook om deze reden zijn er pasmaten aanwezig op de club om te voorkomen dat er dus inderdaad kleding wordt besteld en bedrukt waarvan de maat uiteindelijk niet goed is.
Zoals in het mail contact aangegeven kunnen wij de trui niet omruilen of retourneren omdat de trui is bedrukt. Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit staat ook aangegeven bij de retourvoorwaarden.
Uit coulance hebben wij aangeboden om de drukkosten te vergoeden bij de volgende bestelling.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken door een mail te sturen naar klantenservice@sportslabel.eu, daar helpen we u graag verder.
Kim.

Linda

Niet het goede product geleverd

Prima prijs

Ik heb 3 matsuru judopakken club met schouderlabel. Ik bestelde er nu een zonder schouderlabel, maar ontving er een met schouderlabel. Geen zin om te retourneren alleen vanwege het schouderlabel,... Ik heb 3 matsuru judopakken club met schouderlabel. Ik bestelde er nu een zonder schouderlabel, maar ontving er een met schouderlabel. Geen zin om te retourneren alleen vanwege het schouderlabel, maar het had iets zorgvuldiger gekund.

Van Dijk

Kwaliteit

Veel shirts uitverkocht .

Sacha Meesschaert

Online business

De meest complete online judo shop

Aanbod verbreden

Michiel de Boever

Snel geleverd en goed verpakt

Juiste informatie bij producten zoals kleur en afmeting

Ga zo door

Brigitte Boƫtius

Alles

Nvt

Zeer goede en snelle levering

Hoge kwaliteit en snelle levering

Bandentasjes met bidonhouder

Zanna Nedilko

Prima werk. Heb gekregen precies wat ik zocht en heel snel ??, bedankt

Goed geregeld, kan niet beter ???

Valt niets te verbeteren, het is gewoon goed ???

Ton Filliepsen

Perfect

op tijd geleverd en goed advies

zou ik zo snel niet op kunnen noemen