Cca de jonge

Goed , en zou snel geleverd hebben mits er geen storing was met internet?

Tijdig melden dat je niet op tijd kan leveren.

Back up internet verbinding ?

Goede prijzen, professionele spullen en snelle levertijd!

Zeer goede service!

Edward Kudding

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Kurt

Correcte en professionele site & bestelafhandeling

Keurig op tijd geleverd, prima service.

Fedor Lochmans

Fijne no nonsense webshop

Ze namen pro actief contact op na het bestellen van onderdelen om advies te geven. Helemaal top.

Sterke punten: overzichtelijke website, goede weergave. Over het algemeen scherp geprijsd.

Verzendkosten??????? Tov concurrentie is dit echt een no-go. Aangezien de kwaliteit hetzelfde is.
Daarnaast: als ik al betaal voor mijn levering, dan duurt het ook nog eens een dag langer met brievenbuspost.
Dit moet echt verbeterd worden

Reactie iPhonepro.nl:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Er bestaat helaas niet zoiets als "gratis verzendkosten", elke webwinkel maakt kosten voor het inpakken en versturen van een order. Winkels welke gratis verzending beloven verwerken simpelweg de te maken verzendkosten in de verkoopprijs van hun artikelen, een in onze ogen onlogische, ondoorzichtige en oneerlijke manier om de prijs van een artikel te bepalen.
Wij prijzen de artikelen eerlijk, en zoals u heeft kunnen vaststellen, erg scherp: in veel gevallen zelfs scherper dan concurrenten welke "gratis verzending" aanbieden. Vervolgens berekenen wij de daadwerkelijk te maken handling, verpakking en verzendkosten 1:1 door in de verzendkosten waardoor u onder de streep (zeker in het geval van meerdere items per bestelling) meestal zelfs goedkoper uit bent dan bij de concurrent.
Wij hopen dat u door deze uitleg ons standpunt beter begrijpt en zien u graag terug bij een volgende bestelling!

Peter

Super

Had een achtercamera best deze bleek Door transport kapot te zijn ff gebeld 2 dagen erna nieuwe in de bus top

Lanneau David

Uistekende Service

Zeer punctueel , er was iets niet voorradig bij de bestelling die doorgegeven heb. Dit hebben ze achterna opgestuurd zonder verdere verzendings kosten. UItstekende klantvriendelijkheid.

assortiment moet nog uitbreiden , Back frames van iphones staan niet appart maar ook bij de onderdelen , wanneer je op achterkant van een iphone drukt op de website zou je denken dat je dit niet... assortiment moet nog uitbreiden , Back frames van iphones staan niet appart maar ook bij de onderdelen , wanneer je op achterkant van een iphone drukt op de website zou je denken dat je dit niet hebt terwijl het bij onderdelen staat.