8.6/10

5053 Reviews

Van Lyl

4/10

Geen antwoord op vragen na aankoop

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor deze feedback. Wij hebben even gezocht in onze systemen (mail, chat en ticket systeem) naar uw order referentie/ email adres maar vinden geen bericht van u. Zou u aub opnieuw... Beste klant, dank voor deze feedback. Wij hebben even gezocht in onze systemen (mail, chat en ticket systeem) naar uw order referentie/ email adres maar vinden geen bericht van u. Zou u aub opnieuw een bericht kunnen sturen aan ons per email zodat we u alsnog kunnen helpen met uw vragen? Alvast dank.

7/10

Aankoop ip camera's

Geerts

10/10

Top , snelle , correcte levering.

9/10

Goed,alles wat men moet verwachten

JR Elektrotechniek

2/10

Slecht

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor uw feedback. We hebben even nagekeken wat er is misgegaan gezien deze beoordeling. Er was een order in ons systeem blijven hangen blijkbaar en vandaar de vertraging met... Beste klant, dank voor uw feedback. We hebben even nagekeken wat er is misgegaan gezien deze beoordeling. Er was een order in ons systeem blijven hangen blijkbaar en vandaar de vertraging met leveren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

M. Piek

10/10

Wij hadden in juli 2022 een Eufy camera-set gekocht en helaas na anderhalf jaar raakte er een camera defect. Contact opgenomen en dit voorgelegd, we konden via de site een RMA aanmaken en de camera... Wij hadden in juli 2022 een Eufy camera-set gekocht en helaas na anderhalf jaar raakte er een camera defect. Contact opgenomen en dit voorgelegd, we konden via de site een RMA aanmaken en de camera terugsturen. Binnen 3 dagen hadden ze een volledig nieuwe camera opgestuurd zodat wij nog net voor onze vakantie weer helemaal goed beveiligd waren. Echt een topservice van dit bedrijf!

Hillenius

10/10

Prima overzicht en veul gemak.