Toni Van Belle

Verliep goed

Djinn Creations

Altijd perfect geweest

Postma

Verkopen cameras die niet door een standaard app worden ondersteunt. Website runt niet op moderne browsers

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste, dank voor uw feedback. Deze camera van Uniarch die u heeft gekocht werken in de Microsoft Edge browser en dan in de IE modus. Indien u niet tevreden bent over dit product kunt u hem uiteraard... Beste, dank voor uw feedback. Deze camera van Uniarch die u heeft gekocht werken in de Microsoft Edge browser en dan in de IE modus. Indien u niet tevreden bent over dit product kunt u hem uiteraard ook aanmelden als retour gezien het feit dat de aankoop nog binnen 14 dagen is.

Stephanie

Ik heb over het algeheel geen problemen ondervonden met IPcam-shop. En kan alleen vertellen, dat ik altijd keurig mijn spullen en een factuur ontvangen heb. Heb altijd al fijn (online) kunnen... Ik heb over het algeheel geen problemen ondervonden met IPcam-shop. En kan alleen vertellen, dat ik altijd keurig mijn spullen en een factuur ontvangen heb. Heb altijd al fijn (online) kunnen shoppen op hen verkoopwebsite.

Vermaelen

Ik koop regelmatig tweedekansprodukten tegen een scherpe prijs.
Zeer positieve ervaringen tot heden !

Commandeur

Altijd snel geleverd en goed advies telefonisch.

Snelle levering en goede service