Rudy Delaure

Leylox

Slecht

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste ?, we zien geen ordernummer van u en uw email adres komen we helaas ook niet tegen in ons systeem. Heeft u wel bij onze winkel aangekocht? Indien ja, stuur ons aub een email via onze... Beste ?, we zien geen ordernummer van u en uw email adres komen we helaas ook niet tegen in ons systeem. Heeft u wel bij onze winkel aangekocht? Indien ja, stuur ons aub een email via onze contactpagina aub: https://www.ipcam-shop.nl/contact

Alex Eckhardt

Bedrijf telefonisch onbereikbaar

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste Alex, vervelend om te horen dit. Maak aub een ticket aan via onze Helpdesk op deze pagina dan kunnen we je het snelst helpen met je probleem zie ook: https://www.ipcam-shop.nl/help
Je kunt...
Je kunt ons ook mailen (binnen 30 minuten antwoord tijdens kantooruren) of chatten (direct antwoord tijdens kantooruren).

Henri de Koning

Jammer/ vervelend dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn na aankoop van een beveiliging installatie.

Nog geen ervaring mee!

Barend

Beter dan verwacht!

Reageren op vragen

Anton de Koning

Geen bijzonderheden.

Goede website. Op basis van de criteria die ik had ingevoerd op de website kon ik de camera met de gewenste specificaties selecteren.

Andre Beernink

Zijn gruwelijk snel eigenlijk te laat besteld toch de volgende MORGEN al geleverd. Petje af. Zal de volgende bestelling ook hier doen zijn zelfs goedkoper dan wanneer je de camera besteld op de... Zijn gruwelijk snel eigenlijk te laat besteld toch de volgende MORGEN al geleverd. Petje af. Zal de volgende bestelling ook hier doen zijn zelfs goedkoper dan wanneer je de camera besteld op de officiële site.

Meteen al een korting gekregen, hierdoor de bestelling geplaatst.

Arnoud Ursem

Prima snelle levering!