Autobedrijf de Jong

Zoals altijd corecte en snelle levering

Arnhemse Fijnhouthandel / G van Dijk

Topzaak: koop hier al vele jaren mijn IP-camera's: want ze hebben er verstand van! Als je ergens niet uitkomt en je stuurt een mailtje heb je ook binnen paar uur een correct antwoord - daar kan je... Topzaak: koop hier al vele jaren mijn IP-camera's: want ze hebben er verstand van! Als je ergens niet uitkomt en je stuurt een mailtje heb je ook binnen paar uur een correct antwoord - daar kan je wat mee!

Blomme confiserie

Een goede service en staan je goed te woord

Reactie IPcam-shop.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback!

van looy

Materialen komen veel later aan als beloofd. zelfs na contact te hebben gehad was de levering niet in orde. Wanneer deze uiteindelijk toekomt blijkt er een onderdeel te kort te zijn.

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor uw feedback. Helaas is er iets misgegaan bij onze leverancier met uw order. Dat is niet de bedoeling uiteraard. Excuses nogmaals voor uw ongemak.

Goede prijs en snelle levering

Dank voor uw feedback!

Goed bedrijf met fijne service!

Giesen

Goed en respectvol behandeld.

Dank voor uw feedback!

Weemaes

Jammer als je de verkeerde besteld hebt dat je de verzendkosten zelf moet betalen. Voor de rest tevreden met de juiste deurbel en makkelijk te installeren.

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor uw feedback. Uiteraard hoeft u zelf niet te betalen bij een retourzending binnen 14 dagen. Wellicht kunt u ons mailen met de ordergegevens op onze contact pagina? Dan kunnen... Beste klant, dank voor uw feedback. Uiteraard hoeft u zelf niet te betalen bij een retourzending binnen 14 dagen. Wellicht kunt u ons mailen met de ordergegevens op onze contact pagina? Dan kunnen we dit oplossen voor u.

Verhelst

Al 11 jaar klant en steeds snelle en correcte levering. Goed verpakt en producten in originele Reolink verpakking verzegeld van Reolink. Bij vragen krijg je ook snel een antwoord.