Y. Smeets

Fijne winkel. Support en service zie je zelden op deze wijze bij een webshop. Ze reageren binnen een uur op de mails en ook aan de telefoon een zeer vriendelijk contact. Ik had een probleem met 1...

Vriendelijk en klantgericht!

Mikey

Super service, kreeg direct antwoord op al mijn vragen!

Alles was duidelijk, makkelijk te bestellen

R Groen

Inmiddels vier Foscam camera's aangeschaft. Tot recentelijk een heel goede ervaring met IPcam-shop.

Altijd heel goed geholpen met technische vragen.

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste Rob, dank voor je feedback. We hebben de camera getest 3/4 dagen op ons netwerk en er waren geen onderbrekingen in de verbinding vastgesteld, echter was de adapter niet meegestuurd. Ons laatste contact di. 16-1 was het verzoek om de camera nogmaals retour te sturen nu samen met de adapter omdat denkelijk deze een probleem heeft. Wellicht kun je ons hierover nog even mailen?

Henri

Wederom keurig geholpen door ip-camshop. Klantenservice heeft kennis van de producten en biedt gepaste service. Ik ben zeer tevreden over mijn Dahua systeem

Klantenservice, productkwaliteit, prijs-kwaliteit verhouding

Will van der Heijden

Ik heb een Dahua Easyip DH-SD222045-GN gekocht. Tijdens de bestelling ook gebruik gemaakt van de chat functie en daarbij bruikbare adviezen gekregen.

Geen bijzondere punten

h v garderen

Advies en service zijn prima, informatie per camera zou wat specifieker op het type gericht mogen zijn. Prijzen en responstijden zijn ook in orde.

Patrick Gijbels

Helemaal ok

Vlotte verwerking van de bestelling.

L. N.

Fijne webshop!

Goed bereikbaar, snelle verzending.

KZY electrics

Alles heel goed verlopen,alle vragen snel beantwoord.

Euphoria

Fijn. Snelle levering, goede producten en duidelijk website.

Website, productinformatie, snelheid van leveren, prijzen.