Meulenbeld

Super ervaring en top service!

Service, reactietijd en snelle levering

Safiullah Momen

Professionele en zeer goede service!

Overzichtelijke website, snelle levering en kwalitatief zeer goede producten.

Danny

Uitstekende service

Overzichtelijke website en zeer snelle levering

marst

Mooi product en goede prijs

snel geleverd en volledig product omschreven ook de bijproducten

Michael Garritsen

Bezorging snel.

Waarom mijn naam?

SD-kaarthouder defect

Omdat dit veld verplicht is, gaat er een ster af!

JEAN VAN LIEVENDAEL

Aankoop camera Reolink zeer tevreden over toestel , support na verkoop laat wensen over , mail gestuurd via hun website voor technische support nooit geen antwoord op gekregen .

Goed materiaal

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste Jean, dank voor je bericht. We kunnen helaas geen email vinden helaas. Kun je aub nog een keer sturen? Dan gaan we hier uiteraard naar kijken.

N. V.d. Waarsenburg

Zeer behulpzaam, retourproces werkt prima en snel. Wordt goed op de hoogte gehouden door statusberichten.

Bestel-en retourproces prima georganiseerd. Krijgt snel antwoord op vragen. Overzichtelijke website.

Dank voor uw feedback!

Garage Swa

Heb 4 Foscam camers gekocht en werken uitstekend. Heb er nog in bestelling staan maar heb telefonisch kontakt gehad ivm korting. Men zou mij kort hierop een wijziging sturen maar nog niets van in... Heb 4 Foscam camers gekocht en werken uitstekend. Heb er nog in bestelling staan maar heb telefonisch kontakt gehad ivm korting. Men zou mij kort hierop een wijziging sturen maar nog niets van in huis gekomen . Dit laatste betreur ik ten sterkstšŸ˜’

Klant vriendelijk benadering goeie levering op tijd .Nu nog de korting recht zetten en kan er zo 4 bij bestellen.

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste, dank voor uw bericht. Kunt u ons contacten via info@ipcam-shop.nl met uw wens of verzoek? Dan lossen we dit uiteraard snel op. We konden zo snel niets vinden in de communicatie, vandaar.

CG.Schilder

Kundige helpdesk