Pen

Prima camera, gemakkelijk in te stellen, degelijke behuizing, kortom een aanrader.

Dingeman Kortsmit

Zeer slecht

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste klant, dank voor uw feedback. Het gaat idd om de gratis raam beveiligingssticker die wij aanbieden voor onze klanten (max 1 per klant/order). Dit is een automatisch proces waar geen invloed op... Beste klant, dank voor uw feedback. Het gaat idd om de gratis raam beveiligingssticker die wij aanbieden voor onze klanten (max 1 per klant/order). Dit is een automatisch proces waar geen invloed op hebben. En achteraf meer stickers opsturen is helaas niet haalbaar qua (verzend) kosten. We bieden de gratis stickers ook aan voor 2.95 euro op onze site.

Don

Goede product info. Snelle en correcte levering.

van der kaaij

Goede site correcte levering Prima product erg blij mee

Edwin

Snelle levering voor goede prijs

BamBam Dog Toys

Overzichtelijke webshop, gemakkelijk bestelproces, reageren snel en super snel verstuurd

Zeer slecht, wordt geadverteerd met 'vandaag besteld morgen in huis' en tot twee keer toe is dit niet het geval, zonder dat wij hiervan op de hoogte worden gesteld. Het kan een keer gebeuren en op... Zeer slecht, wordt geadverteerd met 'vandaag besteld morgen in huis' en tot twee keer toe is dit niet het geval, zonder dat wij hiervan op de hoogte worden gesteld. Het kan een keer gebeuren en op de PostNL kun je geen invloed uitoefenen, maar als het tot 2x toe gebeurt in één week en dan 'toevallig' twee keer aankomt met 'voorraadverschil' dan mag je de belofte niet op je website maken.

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste Danny, dankjewel voor je feedback. Helaas was er idd een technisch probleem bij onze fulfilment partner deze week, dit is nu opgelost gelukkig. Excuses voor het ongemak .