Snelle levering en goede prijzen

Koome

10/10

Prima service en uitgebreid assortiment

Wessels

2/10

Bestelling ging eenvoudig. Maar omdat de camera niet werkte naar behoren kwamen de problemen. Alléén bereikbaar via een ticket systeem en dan traag reageren. Uiteindelijk mag ik het product terug... Bestelling ging eenvoudig. Maar omdat de camera niet werkte naar behoren kwamen de problemen. Alléén bereikbaar via een ticket systeem en dan traag reageren. Uiteindelijk mag ik het product terug sturen zodat het gerepareerd kan worden. Maar ik koop een camera omdat ik die nu nodig heb. Mijn voorstel om eerst een nieuwe op te sturen werdt als niet logisch afgedaan.

Reactie IPcam-shop.nl:

Beste Johan,
Dank voor je feedback. Denkelijk is er een misverstand want als jij de camera (die binnen 2 weken na aankoop defect is gegaan) terugstuurt krijg je uiteraard direct (dezelfde dag...
Beste Johan,
Dank voor je feedback. Denkelijk is er een misverstand want als jij de camera (die binnen 2 weken na aankoop defect is gegaan) terugstuurt krijg je uiteraard direct (dezelfde dag nog) een nieuwe opgestuurd zodra jouw defecte ontvangen is bij ons. Helaas kunnen we niet vooraf een nieuwe camera opsturen wegens garantie redenen.
Vriendelijke groeten, IPcam-shop

schmit

10/10

De beste plek voor je cameras, top keuze, goede service als er iets is daarna en de volgende dag geleverd . super

Celen

8/10

Goede website ,,,

Niels

4/10

Ik heb inmiddels heel wat bestellingen gedaan, maar ben toch een beetje teleurgesteld. Al aantal keer gehad dat de voorraad online niet overeen komt met de echte voorraad. Hierdoor beide keren de... Ik heb inmiddels heel wat bestellingen gedaan, maar ben toch een beetje teleurgesteld. Al aantal keer gehad dat de voorraad online niet overeen komt met de echte voorraad. Hierdoor beide keren de bestelling moeten annuleren. Geen compensatie of goede alternatieven. Het aanbod wat er dan wordt aangedragen is 100 euro duurder, ander merk en wifi, terwijl ik POE en ander budget heb aangegeven. Jammer, hopelijk ga ik dit niet een 3e keer meemaken.