INVENTUS

Hesselink Trucks

Al jaren verzorgt Het Weemsel onze internetmarketing en website naar volle tevredenheid. De website is altijd up to date dankzij de goede koppeling met onze advertentie sites.

Lucas IT B.V.

Het Weemsel is een full service online marketingbureau. Zij verzorgen een prachtige website voor de beste prijs-kwaliteit verhouding. Degelijk, state-of-the art en gewoon goed. Daarna stoppen ze... Het Weemsel is een full service online marketingbureau. Zij verzorgen een prachtige website voor de beste prijs-kwaliteit verhouding. Degelijk, state-of-the art en gewoon goed. Daarna stoppen ze niet. Zij zijn een volwaardige internetmarketing partij die verder gaat dan de gevestigde orde. Het Weemsel zorgt niet alleen voor meer bezoekers op de website, maar stelt ook daadkrachtige doelen voor meer omzet via de website. Het Weemsel zorgt ook voor de juiste content en blogmarketing. Dit is zeer versterkend en een aanrader voor iedereen. Elke medewerker is Google gecertificeerd en men mag zich rekenen tot één van de tien grootste internetmarketingpartijen in Nederland.

Martijn (Inktweb.nl)

De heren van Het Weemsel weten waar ze het over hebben en zijn voor ons de perfecte partner voor Adwords!

Henry Elferink Horecagoederen

Fijn bedrijf om mee te werken. Ze hebben verstand van zaken en maken goed duidelijk wat wel of niet mogelijk is. En misschien nog wel belangrijker, gemaakte afspraken komen ze altijd na!
Het...
Het Weemsel heeft onze webshop geanalyseerd op usability en een duidelijk rapport gemaakt met verbeterpunten en tips. Hier kunnen wij mee aan de slag.

Rugo Logistics B.V.

Wil even een compliment maken aan jullie.
De nieuwe website gaat als een speer.
Wil even een compliment maken aan jullie.
De nieuwe website gaat als een speer.
Per dag krijgen we 50% aanvragen meer binnen via de website en daarnaast ook hetzelfde percentage aan directe telefoontjes nav de website / google per dag.

Dikke pluim voor jullie. TOP. Mag ook wel eens gezegd worden.

Valkengoed Bruid & Bruidegom

Wij zijn zeer te spreken over de dienstverlening van Het Weemsel, altijd goed te bereiken en snelle oplossingen. Volgens mij is er tot nu toe geen enkele afspraak die zij niet zijn nagekomen.

Exclusive Store

Na een lange zoektocht hebben we eindelijk een betrouwbaar online marketing bureau gevonden in het Weemsel. Ze zijn betrokken, denken mee en behalen een goed resultaat. Sinds onze samenwerking is... Na een lange zoektocht hebben we eindelijk een betrouwbaar online marketing bureau gevonden in het Weemsel. Ze zijn betrokken, denken mee en behalen een goed resultaat. Sinds onze samenwerking is het aantal bezoekers gestegen met maar liefst 2342%!

Webton (Ton Heerze)

Ik heb echt het gevoel dat ik een goede partner op adwords gebied heb gevonden, dank!!!!

MTis B.V.

Het Weemsel heeft voor 9 van de Webshops van MTis B.V., zoals bijvoorbeeld DeReclameBallon.nl en MTindustry.nl, de Google Adwords Campagnes doorgelicht en in overleg geoptimaliseerd. Ze waren de... Het Weemsel heeft voor 9 van de Webshops van MTis B.V., zoals bijvoorbeeld DeReclameBallon.nl en MTindustry.nl, de Google Adwords Campagnes doorgelicht en in overleg geoptimaliseerd. Ze waren de enige partij die begrepen dat B2B Webshops een andere benadering behoeven dan B2C shops en dit ook op de juiste manier konden vertalen. De ROI is hierna flink gestegen. Ook is Google Analytics door Het Weemsel ingericht waardoor er nog meer te meten is en we een nog beter resultaat konden behalen.

Euro Entertainment

Korte lijnen, persoonlijk, nakomen van afspraken en een bedrijf dat met je meedenkt.