INVENTUS

Valkengoed Bruid & Bruidegom

Wij zijn zeer te spreken over de dienstverlening van Het Weemsel, altijd goed te bereiken en snelle oplossingen. Volgens mij is er tot nu toe geen enkele afspraak die zij niet zijn nagekomen.

Exclusive Store

Na een lange zoektocht hebben we eindelijk een betrouwbaar online marketing bureau gevonden in het Weemsel. Ze zijn betrokken, denken mee en behalen een goed resultaat. Sinds onze samenwerking is... Na een lange zoektocht hebben we eindelijk een betrouwbaar online marketing bureau gevonden in het Weemsel. Ze zijn betrokken, denken mee en behalen een goed resultaat. Sinds onze samenwerking is het aantal bezoekers gestegen met maar liefst 2342%!

Webton (Ton Heerze)

Ik heb echt het gevoel dat ik een goede partner op adwords gebied heb gevonden, dank!!!!

MTis B.V.

Het Weemsel heeft voor 9 van de Webshops van MTis B.V., zoals bijvoorbeeld DeReclameBallon.nl en MTindustry.nl, de Google Adwords Campagnes doorgelicht en in overleg geoptimaliseerd. Ze waren de... Het Weemsel heeft voor 9 van de Webshops van MTis B.V., zoals bijvoorbeeld DeReclameBallon.nl en MTindustry.nl, de Google Adwords Campagnes doorgelicht en in overleg geoptimaliseerd. Ze waren de enige partij die begrepen dat B2B Webshops een andere benadering behoeven dan B2C shops en dit ook op de juiste manier konden vertalen. De ROI is hierna flink gestegen. Ook is Google Analytics door Het Weemsel ingericht waardoor er nog meer te meten is en we een nog beter resultaat konden behalen.

Euro Entertainment

Korte lijnen, persoonlijk, nakomen van afspraken en een bedrijf dat met je meedenkt.

Jenneboer Mode

Dankzij Het Weemsel gingen we van 500 naar 16.000 bezoekers per maand.

Fysiotape

Goed bureau dat verstand heeft van het bouwen van een zo optimaal mogelijke werkende website voor Google.
Verstand van alle aspecten van internetmarketing en daardoor is het mogelijk je klantenbestand te laten groeien

Thijs Wilmink, Bennie Wilmink Autobedrijven

Met Het Weemsel hebben wij, eindelijk, een daadkrachtige partij aangetrokken. Ze hebben veel kennis van internetmarketing en hebben hiermee gezorgd voor een voorsprong op onze concurrentie. Met Het Weemsel hebben wij, eindelijk, een daadkrachtige partij aangetrokken. Ze hebben veel kennis van internetmarketing en hebben hiermee gezorgd voor een voorsprong op onze concurrentie.
Kortom; daadkracht, kennis en geen gladde praatjes en marketing verhaaltjes.

De Horlogebanden Specialist

Heldere dienstverlening en goede resultaten. Erg tevreden over Het Weemsel