INVENTUS

Evers Agro

Het Weemsel staat altijd voor ons klaar, ook wanneer dit maatwerk betreft. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe website. Uitstekende service.

GB Metaal

Ben zeer tevreden over het Weemsel die voor mij internet marketing verzorgen. Ik heb hierdoor een grote groep klanten weten te bereiken door het hele land, ook zie ik dat deze groep nieuwe klanten... Ben zeer tevreden over het Weemsel die voor mij internet marketing verzorgen. Ik heb hierdoor een grote groep klanten weten te bereiken door het hele land, ook zie ik dat deze groep nieuwe klanten steeds groter wordt en ik wel durf te zeggen dat dit een van mijn beste stappen geweest is die ik gezet heb. Ben erg tevreden met het resultaat en ben in de toekomst van plan om me hier nog verder in te verdiepen, het grote voordeel van internetmarketing is dat je een grote groep mensen kunt bereiken zonder er heel veel moeite voor te doen. Het Weemsel denkt op een goede manier mee en gaat er mee aan het werk, ik kan het iedereen aanraden.

Maakmijnkindblij.nl

Een zeer betrouwbaar bedrijf, prettige persoonlijke omgang en een eerlijk advies waarbij met persoonlijke keuzes rekening gehouden word. Laat je adviseren en ondersteunen, je krijgt dan op vele... Een zeer betrouwbaar bedrijf, prettige persoonlijke omgang en een eerlijk advies waarbij met persoonlijke keuzes rekening gehouden word. Laat je adviseren en ondersteunen, je krijgt dan op vele vragen een antwoord en een last valt van je schouders.

Horsefriend

Wij hebben voor de zoekwoorden optimalisatie “het Weemsel” gekozen , omdat men daar goed doorheeft hoe het werkt. Wij worden door de potentiele koper goed gevonden. “Het Weemsel” betaalt zich dubbel... Wij hebben voor de zoekwoorden optimalisatie “het Weemsel” gekozen , omdat men daar goed doorheeft hoe het werkt. Wij worden door de potentiele koper goed gevonden. “Het Weemsel” betaalt zich dubbel en dwars terug!

De aanvragen via de website komen goed op gang. De eerste stappen zijn gezet. Komend jaar gaan we verder. Ga zo door!

Bruidskapsel Enschede

Een erg mooie en duidelijke website waarmee we goed gevonden worden!

Prima ondersteuning, om je online resultaten te verbeteren. Kwalitatief goede verbeteringen van de website, zodat de vindbaarheid en het gebruiksgemak, sterk verbeteren!

Hair Intense

Goede service en snelle resultaten. Binnen een aantal weken stond ik op de eerste pagina met een aantal zoektermen die voor mij belangrijk zijn. Voorheen was dit nog nooit gelukt.

Blyco Textile Group BV

Een opleiding waar duidelijk en professioneel wordt uitgelegd hoe te beginnen met Google adwords en SEO

Manon Huigen

Als cursist heb ik de Online Marketing cursus gevolgd aan het Saxion in Enschede. Onder leiding van Het Weemsel word je binnen 12 weken volledig op de hoogte gebracht van de online mogelijkheden. Al... Als cursist heb ik de Online Marketing cursus gevolgd aan het Saxion in Enschede. Onder leiding van Het Weemsel word je binnen 12 weken volledig op de hoogte gebracht van de online mogelijkheden. Al mijn vragen werden zorgvuldig beantwoord. Heb je ook vragen over je online activiteiten? Dan kan ik de cursus of een belletje naar het Weemsel zeker aanbevelen.