INVENTUS

Prima ondersteuning, om je online resultaten te verbeteren. Kwalitatief goede verbeteringen van de website, zodat de vindbaarheid en het gebruiksgemak, sterk verbeteren!

Hair Intense

Goede service en snelle resultaten. Binnen een aantal weken stond ik op de eerste pagina met een aantal zoektermen die voor mij belangrijk zijn. Voorheen was dit nog nooit gelukt.

Blyco Textile Group BV

Een opleiding waar duidelijk en professioneel wordt uitgelegd hoe te beginnen met Google adwords en SEO

Manon Huigen

Als cursist heb ik de Online Marketing cursus gevolgd aan het Saxion in Enschede. Onder leiding van Het Weemsel word je binnen 12 weken volledig op de hoogte gebracht van de online mogelijkheden. Al... Als cursist heb ik de Online Marketing cursus gevolgd aan het Saxion in Enschede. Onder leiding van Het Weemsel word je binnen 12 weken volledig op de hoogte gebracht van de online mogelijkheden. Al mijn vragen werden zorgvuldig beantwoord. Heb je ook vragen over je online activiteiten? Dan kan ik de cursus of een belletje naar het Weemsel zeker aanbevelen.

Hesselink Trucks

Al jaren verzorgt Het Weemsel onze internetmarketing en website naar volle tevredenheid. De website is altijd up to date dankzij de goede koppeling met onze advertentie sites.

Lucas IT B.V.

Het Weemsel is een full service online marketingbureau. Zij verzorgen een prachtige website voor de beste prijs-kwaliteit verhouding. Degelijk, state-of-the art en gewoon goed. Daarna stoppen ze... Het Weemsel is een full service online marketingbureau. Zij verzorgen een prachtige website voor de beste prijs-kwaliteit verhouding. Degelijk, state-of-the art en gewoon goed. Daarna stoppen ze niet. Zij zijn een volwaardige internetmarketing partij die verder gaat dan de gevestigde orde. Het Weemsel zorgt niet alleen voor meer bezoekers op de website, maar stelt ook daadkrachtige doelen voor meer omzet via de website. Het Weemsel zorgt ook voor de juiste content en blogmarketing. Dit is zeer versterkend en een aanrader voor iedereen. Elke medewerker is Google gecertificeerd en men mag zich rekenen tot één van de tien grootste internetmarketingpartijen in Nederland.

Martijn (Inktweb.nl)

De heren van Het Weemsel weten waar ze het over hebben en zijn voor ons de perfecte partner voor Adwords!

Henry Elferink Horecagoederen

Fijn bedrijf om mee te werken. Ze hebben verstand van zaken en maken goed duidelijk wat wel of niet mogelijk is. En misschien nog wel belangrijker, gemaakte afspraken komen ze altijd na!
Het...
Het Weemsel heeft onze webshop geanalyseerd op usability en een duidelijk rapport gemaakt met verbeterpunten en tips. Hier kunnen wij mee aan de slag.

Rugo Logistics B.V.

Wil even een compliment maken aan jullie.
De nieuwe website gaat als een speer.
Wil even een compliment maken aan jullie.
De nieuwe website gaat als een speer.
Per dag krijgen we 50% aanvragen meer binnen via de website en daarnaast ook hetzelfde percentage aan directe telefoontjes nav de website / google per dag.

Dikke pluim voor jullie. TOP. Mag ook wel eens gezegd worden.

Valkengoed Bruid & Bruidegom

Wij zijn zeer te spreken over de dienstverlening van Het Weemsel, altijd goed te bereiken en snelle oplossingen. Volgens mij is er tot nu toe geen enkele afspraak die zij niet zijn nagekomen.