INVENTUS

Het Weemsel heeft ervoor gezorgd dat onze online sales een heel stuk zijn gestegen. Daarnaast worden we ook een stuk beter gevonden in Google! Top bedrijf met verstand van zaken!

Kato

Een bedrijf dat super mee denkt in oplossingen en ook perfecte resultaten voor ons bedrijf boekt!

Voicedata BV

Het Weemsel heeft ons goed geholpen met het opzetten van ons Google Adwords account en draagt hierdoor bij aan de vindbaarheid van onze website. Daarnaast adviseren ze ons over het efficiënt... Het Weemsel heeft ons goed geholpen met het opzetten van ons Google Adwords account en draagt hierdoor bij aan de vindbaarheid van onze website. Daarnaast adviseren ze ons over het efficiënt omzetten van 'bezoeken' naar 'aanvragen'.

De Kunst van het Scheppen

Fijn dat er wordt meegedacht in het behalen van optimale resultaten. Het drait bij het Weemsel om het resultaat van de klant en niet om hun eigen gewin.

Cavel Design

Goede service. Het Weemsel zet zich zeer goed in om betere resultaten te behalen. Ze nemen ook de tijd om klant te informeren en te adviseren.

De kunst van het scheppen

Prima no nonsense organisatie!
Leveren goed werk.

Duidelijk, transparant

Ballonvaartcentrum van Manen

In een woord, Top!

kantoormeubelen.pro

Samenwerking met Het Weemsel verloopt erg soepel. Korte communicatielijnen en uitstekende service. betrouwbare organisatie dat graag met je meedenkt.

Willem

Perfecte uitleg en opbouw van de campagnes. Op vrij korte termijn al een aantal aanvragen uit AdWords gehaald.