INVENTUS

We werken nu een jaar samen met het Weemsel. Naast het beheren van Google AdWords hebben ze voor ons een aantal nieuwe websites + 1 webshhop gemaakt. Niet alles verliep vlekkeloos maar in goed... We werken nu een jaar samen met het Weemsel. Naast het beheren van Google AdWords hebben ze voor ons een aantal nieuwe websites + 1 webshhop gemaakt. Niet alles verliep vlekkeloos maar in goed overleg hebben we toch een mooi eindresultaat behaald.

De jongens van het Weemsel voorzien me altijd van uitstekend advies!

Movehs

Het Weemsel verzorgt voor ons de online marketing . We zijn erg tevreden over de service die we krijgen.

André de la Porte

Het Weemsel ondersteunt ons prima met het beheren en optimaliseren van onze AdWords Campagnes. De lijnen zijn kort en de communicatie is goed. Deskundig advies en snelle service. Kortom een... Het Weemsel ondersteunt ons prima met het beheren en optimaliseren van onze AdWords Campagnes. De lijnen zijn kort en de communicatie is goed. Deskundig advies en snelle service. Kortom een betrouwbare partner!

Haardencentrum Hoevelaken

Sinds 2013 maakt Haardencentrum Hoevelaken, naar tevredenheid gebruik van de diensten van Het Weemsel. Wij zijn door mond op mond reclame bij Het Weemsel terecht gekomen, er werd gezegd dit is een... Sinds 2013 maakt Haardencentrum Hoevelaken, naar tevredenheid gebruik van de diensten van Het Weemsel. Wij zijn door mond op mond reclame bij Het Weemsel terecht gekomen, er werd gezegd dit is een betrouwbare partner, waar je van op aan kunt. En niets is minder waar, na anderhalf jaar zijn wij, Haardencentrum Hoevelaken nog steeds zeer tevreden.

Prokx Payroll Professionals

Zichtbaar, stijgende resultaten sinds onze samenwerking met Het Weemsel. Door de prettige wijze van samenwerken en communiceren ontvangen o.a. meer gerichte leads waar we mee aan de slag kunnen.

Dynamic Fireworks

Het Weemsel helped us to double our number of visitors. Our sales also went up! They're always available for questions, great service

Evers Agro

Het Weemsel staat altijd voor ons klaar, ook wanneer dit maatwerk betreft. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe website. Uitstekende service.

GB Metaal

Ben zeer tevreden over het Weemsel die voor mij internet marketing verzorgen. Ik heb hierdoor een grote groep klanten weten te bereiken door het hele land, ook zie ik dat deze groep nieuwe klanten... Ben zeer tevreden over het Weemsel die voor mij internet marketing verzorgen. Ik heb hierdoor een grote groep klanten weten te bereiken door het hele land, ook zie ik dat deze groep nieuwe klanten steeds groter wordt en ik wel durf te zeggen dat dit een van mijn beste stappen geweest is die ik gezet heb. Ben erg tevreden met het resultaat en ben in de toekomst van plan om me hier nog verder in te verdiepen, het grote voordeel van internetmarketing is dat je een grote groep mensen kunt bereiken zonder er heel veel moeite voor te doen. Het Weemsel denkt op een goede manier mee en gaat er mee aan het werk, ik kan het iedereen aanraden.

Maakmijnkindblij.nl

Een zeer betrouwbaar bedrijf, prettige persoonlijke omgang en een eerlijk advies waarbij met persoonlijke keuzes rekening gehouden word. Laat je adviseren en ondersteunen, je krijgt dan op vele... Een zeer betrouwbaar bedrijf, prettige persoonlijke omgang en een eerlijk advies waarbij met persoonlijke keuzes rekening gehouden word. Laat je adviseren en ondersteunen, je krijgt dan op vele vragen een antwoord en een last valt van je schouders.