INVENTUS

Jan

Directe en duidelijke lijnen. Goede communicatie en zoals ze zelf aangeven: meetbaar meer resultaat!
Ik ben dan ook zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over INVENTUS/het Weemsel . Supergoede service. Na veel slechte ervaringen bij andere bedrijven heeft het Weemsel onze reclame heel goed opgepakt ,we hebben een verdubbeling van... Ik ben zeer tevreden over INVENTUS/het Weemsel . Supergoede service. Na veel slechte ervaringen bij andere bedrijven heeft het Weemsel onze reclame heel goed opgepakt ,we hebben een verdubbeling van onze offerte aanvragen en het klikbedrag ver naar beneden gebracht. Bedankt,ik ben zeer tevreden.

Magic Circle Trampolines

Top kwaliteit dienstverlening door middel van wekelijks/maandelijks contact. Telkens komt het bedrijf met nieuwe ontwikkelingen om zo de kosten/baten zo goed mogelijk te laten verlopen! Wij zijn... Top kwaliteit dienstverlening door middel van wekelijks/maandelijks contact. Telkens komt het bedrijf met nieuwe ontwikkelingen om zo de kosten/baten zo goed mogelijk te laten verlopen! Wij zijn zeer tevreden en kunnen hun zeker aanbevelen!

AutoInkoopSpecialist.nl

Zeer prettige ervaring met het Weemsel.
Uitstekende service en kwaliteit. Afspraken worden nageleefd, intensief contact en het belangrijkste een zichtbare stijgende lijn qua klanten.

Ik ben met mijn onderneming flink gestegen in de organische resultaten dankzij het Weemsel. Ook zijn de kosten in AdWords aanzienlijk verlaagt en behalen wij veel betere resultaten online.

Hodam Handelsonderneming

Top service en persoonlijke benadering.

Top bedrijf, ze snappen wat je wilt als internetondernemer.

Het Weemsel heeft ervoor gezorgd dat onze online sales een heel stuk zijn gestegen. Daarnaast worden we ook een stuk beter gevonden in Google! Top bedrijf met verstand van zaken!

Kato

Een bedrijf dat super mee denkt in oplossingen en ook perfecte resultaten voor ons bedrijf boekt!

Voicedata BV

Het Weemsel heeft ons goed geholpen met het opzetten van ons Google Adwords account en draagt hierdoor bij aan de vindbaarheid van onze website. Daarnaast adviseren ze ons over het efficiënt... Het Weemsel heeft ons goed geholpen met het opzetten van ons Google Adwords account en draagt hierdoor bij aan de vindbaarheid van onze website. Daarnaast adviseren ze ons over het efficiënt omzetten van 'bezoeken' naar 'aanvragen'.