INVENTUS

De Horlogebanden Specialist

Duidelijke communicatie, altijd snel antwoord op onze vragen. Onze adwords campagnes en website hebben al verschillende updates gehad en iedere keer zien we weer resultaat! voor ons een goede en... Duidelijke communicatie, altijd snel antwoord op onze vragen. Onze adwords campagnes en website hebben al verschillende updates gehad en iedere keer zien we weer resultaat! voor ons een goede en betrouwbare partner.

lensen Partners BV

Nuchtere vakmensen die hun verantwoordelijkheden serieus nemen.
We werken intensief samen en dat bevalt goed.

Leesland BV

Een uitstekende dienstverlening, en vooral snelle reacties en oplossingen.

Mark Mulder / Jonge Poerink Conveyors

Inventus Online heeft ons geholpen tijdens het vernieuwen van onze website. Vanaf het begin hebben we goede tips gekregen op SEO-gebied. Daarna hebben we gezamenlijk onze Adwords aangepakt. Dankzij... Inventus Online heeft ons geholpen tijdens het vernieuwen van onze website. Vanaf het begin hebben we goede tips gekregen op SEO-gebied. Daarna hebben we gezamenlijk onze Adwords aangepakt. Dankzij hun tips en ondersteuning zijn onze online prestaties sterk toegenomen.
Het contact verloopt prima en snel indien nodig. Wij, als Jonge Poerink Conveyors zijnde, hebben dus prima ervaringen met Inventus Online.

Corelle Coaching

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Inventus. Prettige en vriendelijke ondersteuning, zeer professioneel en vakkundig. De communicatie verloopt vlekkeloos met duidelijke uitleg. Aanrader!

Verstand van zaken en een zeer goede dienstverlening.

Leveren goed en professioneel werk.

Kwekerij Top & Top

Snelle service, behulpzaam en er wordt goed meegedacht. Zeer tevreden. .

Van Loon Reclame & Piepschuim

Inventus verleent prima diensten, waarbij inhoudelijk behoorlijk specifiek en met technische vaardigheid te werk wordt gegaan. Kwaliteit boven kwantiteit. Zoekresultaten en rankings van onze website... Inventus verleent prima diensten, waarbij inhoudelijk behoorlijk specifiek en met technische vaardigheid te werk wordt gegaan. Kwaliteit boven kwantiteit. Zoekresultaten en rankings van onze website zijn bijzonder goed te noemen en dat zelfs met besparing op de kosten. Duidelijke communicatie, vaste aanspreekpunten en een no-nonsense werkwijze. Daarnaast elke maand duidelijk gespecificeerd welke werkzaamheden verricht zijn en welke resultaten daarmee zijn behaald.

Intven Traprenovatie

Onze adwords campagnes opnieuw laten inrichten door Inventus. Wij zijn hier zeer tevreden over. Het aantal orders/offertes is flink toegenomen tegen een veel scherper tarief. ook de communicatie... Onze adwords campagnes opnieuw laten inrichten door Inventus. Wij zijn hier zeer tevreden over. Het aantal orders/offertes is flink toegenomen tegen een veel scherper tarief. ook de communicatie verloopt prettig.