Dit is de derde bestelling geweest: InUndies heeft ook deze bestelling snel en correct afgehandeld

Keurige en correcte levering van het bestelde. Goede communicatie over een kortingsaanbieding waarvoor mijn bestelling in feite enkele minuten te laat was maar die - zeer coulant - toch via een refund werd gegeven.

Mijn opmerking voor verbetering geldt niet InUndies zelf, maar de koeriersdient DHL. Op zich werd ik van de status van de bezorging goed op de hoogte gehouden. DHL stuurde mij een mail waarin zij aankondigden dat het bestelde op 2 november jl. tussen 14:00 en 18:00 uur zou worden bezorgd en zei in dat mailbericht dat zij een kaart met diverse keuzemogelijkheden zouden achterlaten wanneer zij mij niet thuis zouden treffen. Dat veronderstelt dus dat zij aanbellen. Ik woon in een flat en DHL hoeft van mij niet het pakje boven te brengen wanneer het door de brievenbus kan. Maar zij moeten dan wel even aanbellen en door de huistelefoon melden dat het pakje in de brievenbus ligt. Dat heeft DHL op 2 november jl. niet gedaan, waardoor ik in feite de hele middag heb zitten wachten terwijl de bestelling al beneden in de bus lag. Misschien kan InUndies (als grote opdrachtgever naar DHL) DHL hierop instrueren. Ik heb geen positie jegens DHL, want ben niet hun opdrachtgever.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide toelichting.
U heeft helemaal gelijk. DHL hoort het pakket te overhandigen en de chauffeur moet nagaan wie de ontvanger is. Zo weten we zeker dat een bestelling bij de juiste persoon zal aankomen.
Heel vervelend dat dit bij u niet gebeurd is. Wij gaan contact opnemen met DHL om dit onder hun aandacht te brengen.
Esther
InUndies

Score voor InUndies.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: divers ondergoed van Joe Snyder en Garcon Model