R. Vernooij

Nette communicatie en levering van producten en diensten

Uw ervaring

Snelle offerte procedure en direct beschikbaar voor het inplannen van een afspraak. Bij levering de kleur mogen bepalen wat erg mooi uitpakte op onze trap!

Tevreden!

Edith

Onvoorstelbaar knap staaltje werk

Uw ervaring

Heel prettig bedrijf en het resultaat is perfect. Een knap staaltje werk heeft Mike hier geleverd. Alles in een hele fijne sfeer en ook alles super netjes en precies pas gemaakt. Dit kan echt niet beter, Mike kei bedankt.

Dave de la Combe

Eerste kennismaking......

Uw ervaring

1ste indruk vanaf de offerte en het telefonisch contact was al een prettige ervaring....denken met je mee. En het uiteindelijke resultaat is verbluffend!!!! Trap laten beleggen met antislipstrips....Trap heeft een heel nieuw uiterlijk gekregen en is nu veilig te betreden.

Johan van Agteren

Snel en vakkundig strips aangebracht in onze trap

Uw ervaring

Afspraak was snel gemaakt en monteur was exact op tijd, werkte snel en zorgvuldig met prima afzuiging zodat we geen stof hadden door het trappenhuis. Precies wat ik ervan verwacht had.

Thomas de leest

Trap renovatie

Uw ervaring

Een top bedrijf vakkundig onze trap gerenoveerd met een zeer nette prijs .We hadden een zeer oude 1969 oude trap met allemaal hoekjes en kantjes die nu weer als nieuw is echt Super gemaakt . en na het renoveren nog geen pluisje vuil gevonden alles schoon achter gelaten.
Kei bedankt voor alles .

Kuiken

Dubbele frees met antislip rubbers

Uw ervaring

Prima werk. Geleverd volgens afspraak.

V. Ginkel

Prima!

Uw ervaring

Zeer tevreden. Uitbrengen van offerte en thuisbezoek waren helder èn moet goede tips. Contact verloopt goed en snelle (mail) reactie op vragen. Montage is uitstekend verlopen. Harde werker die zich nauwelijks tijd gunt voor n kop thee. Meedenken en oog voor detail tijdens de montage. Chapeau! Kortom, zeer tevreden. Bedrijf is een aanrader.

C.H.

Top traprenovatie

Uw ervaring

Snelle reactie bij offerte-aanvraag, netjes en snel afgewerkt. We zijn erg blij met het eindresultaat.

Jof

Fijne ervaring

Uw ervaring

De trap is mooi afgewerkt en alles is netjes achtergelaten. precies wat je verwacht dus zijn er erg blij mee. De mogelijkheid tot plaatsen verlichting is helaas erg beperkt waardoor dat zelf gedaan moest worden. de aangeboden optie was niet wat we zochten. Vandaar een 8/10 ipv 10/10. Hoe dan ook een dikke aanrader!

HfH

Anti slip aangebracht op trap

Uw ervaring

Snel , netjes gemaakt en schoon achtergelaten