Top anti-slip

Uw ervaring

Een prettig bedrijf dat snel en zorgvuldig in onze trap de anti-strip stroken heeft geplaatst. Ziet er netjes uit en werkt goed.

K.

Mooie trap, goede service.

Uw ervaring

Via internet een offerte opgevraagd. Hierna contact opgenomen met Intven traprenovaties om een afspraak te maken. Deskundig advies aan huis gekregen. Al snel kon er een datum afgesproken worden waarop de trappen gerenoveerd konden worden. Traprenovatie van beide trappen heeft in totaal 3 dagen geduurd. Monteur was erg vriendelijk en behulpzaam. Er is zeker vakwerk geleverd. We zijn erg tevreden over het eindresultaat en de service van alle betrokkenen.

astrid timmermans

Trap renovatie

Uw ervaring

Uitstekend gewerkt erg tevreden.

K.Steenbergen

Geweldige trap renovatie

Uw ervaring

Onze trap is heel mooi gerenoveerd en we zijn er heel erg blij mee, perfect op maat, precies zoals we het voor ogen en met adviseur Marvin besproken hadden. De werkzaamheden zijn afgelopen maandag begonnen en waren in 1 dag klaar, een dag korter dan gepland. Monteur Mike is een uitstekend vakman, hij werkt erg netjes en is ook nog een heel prettig mens.

Simone

Komt afspraken na en werkt super netjes.

Uw ervaring

Snelle reactie op offertevraag.Afspraken keurig nagekomen. Advies is zoals het hoort, niet gericht op verkopen, maar op de beste oplossing. Alles is schoon achtergelaten.

van der Vleuten

Traprenovatie

Uw ervaring

Erg fijn bedrijf. Eerst een vertegenwoordig lang geweest welke geen gladde verkoper is. Gewoon eerlijk advies en leuk gesprek gehad. Prijstechnisch liggen ze netjes in de markt en komen (voor mij) lokaal uit de buurt. De monteur heeft super werk afgeleverd. Iedereen die langs is geweest vindt de trap echt prachtig!

Jan en Hilde Wouters, Reusel

Supermooie trap voor een supermooie prijs!

Uw ervaring

Deze week hebben we onze trap laten renoveren door Intven Traprenovatie.
Alles is perfect op maat en naar onze wensen gemaakt door Mike, een echte vakman en een oprecht aardige gozer.
We zijn superblij met het resultaat, alles wordt gemaakt met echt eiken hout in een kleur naar eigen keus, en dit alles voor een erg schappelijke prijs. Geen ander bedrijf kunnen vinden die zo'n mooi maatwerk levert voor deze prijs. Wilt u ook uw trap laten renoveren? NIET VERDER GLUREN, MAAR INTVEN INHUREN!

Niesink

Supermooie trap in 1 dag

Uw ervaring

Gisteren is onze nieuwe trap gemaakt door Intven (Mike) en wij zijn zeer tevreden! Er wordt netjes gewerkt en het ziet er super mooi uit. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan. Daarnaast geeft adviseur Marvin goed advies zonder opdringerig te zijn.

Ramon Viering

Infrezen antislipstrips

Uw ervaring

Snel en vakkundig en bovendien erg vriendelijk. Dit alles tegen een zeer schappelijke prijse.

de Jong

Komt afspraken helemaal na.

Zeer positieve ervaring