van loon

Traprubbers plaatsen

Uw ervaring

goede afspraken ,beleefde en goede monteur

Anne Marie Junger

Traprenovatie

Uw ervaring

De trap is erg mooi geworden. Het is heel professioneel gedaan. Er is een puntje waar ik minder blij mee ben en dat is de kleur van het hout. Het wijkt af van de kleurstaal die ik uitgezocht had.

Reactie Intven-traprenovatie.nl:

Beste mevrouw Junger,
Beste mevrouw Junger,
Onze eiken overzettreden zijn een natuurproduct. Onze kleurenstalen geven een kleur indicatie. Elke boom is anders qua structuur en kleur, de definitive kleur van uw traptreden kunnen daarom altijd onderling en iets afwijken van de kleurenstalen dit is helaas niet te voorkomen.
mvg
Intven Traprenovatie

van Uden

Infrezen traptreden

Uw ervaring

super. Duidelijke afspraken. Snel en netjes gewerkt.

Brigit

Traprenovatie

Uw ervaring

Via intven traprenovatie trap laten doen in 2 jaar oud nieuwbouwhuis. Fijn gesprek en advies om mogelijkheden te bekijken en keuze te maken. Daarnaast snel en goed telefonisch contact, ook via... Via intven traprenovatie trap laten doen in 2 jaar oud nieuwbouwhuis. Fijn gesprek en advies om mogelijkheden te bekijken en keuze te maken. Daarnaast snel en goed telefonisch contact, ook via Whatsapp. Installatie heel netjes gedaan, aardige monteur die netjes werkt... er was een probleem met het afkitten van de randen van de trap, maar is meer dan keurig opgelost na een telefoontje. Heel erg tevreden, kan iedereen aanraden om via dit bedrijf trap te laten doen. Resultaat is prachtig.

Fam. vd Doelen

Anti slip strips

Uw ervaring

Snel, vakkundig en een nette prijs.

Familie Witte

Zeer tevreden!

Uw ervaring

Prettige communicatie en prachtige trap!

Fam Nijenhuis

Antislip strips

Uw ervaring

Heldere communicatie vooraf en nette uitvoering werkzaamheden.

Anton Bosch

Anti slip strips plaatsen

Uw ervaring

perfect gemaakt, voor een goede prijs.

ag van embden - paticulier

Anti-slipstrips aanbrengen

Uw ervaring

Prima, snelle afspraak, correct, geen "troep" na klus

Joost De Bont

Trap sleuven inclusief rubbers

Uw ervaring

Heel prettig! Snelle service en een super aardige kerel!