J. de Jong

Top kwaliteit

Uw ervaring

Wat een vakmensen, super blij met mijn traprenovatie, correcte afhandeling!!! Absoluut een aanrader. +++

John

Trap voorzien van antislipstrips.

Uw ervaring

Monteur werkt snel en secuur. Niet te duur.

Mirjam

Trappen-renovatie en overloop

Uw ervaring

Wat een prettige mensen om je traprenovatie te laten uitvoeren! We hebben een dichte, een open trap en de overloop laten renoveren. Vanaf de online offerte ( je hebt meteen een prijsindicatie ), advies aan huis, het meedenken tot aan de montage. Een dikke pluim! De renovatie is erg mooi geworden en wij zijn er onwijs blij mee. En Mike, de monteur....wat een vakman en harde werker is hij!

Kim Bergmans

Antislip

Super fijn correct bedrijf

Rien

Traprenovatie

Uw ervaring

Goed bedrijf en niet duur, komt afspraken na. Trap weer helemaal nieuw en zeer mooi geworden! Mike is een goede vakman en werkt hard. Alles in 1dag klaar

Foederer

Nieuwe trap!!

Uw ervaring

Vandaag geweest zou eigenlijk dag eerder komen maar onze vloer liep uit konden makkelijk switchen naar andere dag zonder problemen zou 2 dagen duren maar na 1 dag klaar erg mooi geworden .
Goede zaak!!

Johanneke

Vakkundig en snel een veilige trap!

Uw ervaring

Na aanvraag via de website direct een offerte ontvangen en na één telefoontje was een afspraak nog dezelfde week gemaakt. Binnen twee uur zijn de antislipstrips geplaatst en alles netjes en schoon opgeleverd. Wij zijn super tevreden en blij met een veilige trap!

Mark Wissink

Traprenovatie van 2 trappen in Veldhoven

Uw ervaring

Zeer prettig bedrijf dat een prima kwaliteit levert. Adviseur Marvin is fijn in de omgang, niet pusherig en goed bereikbaar. Monteur Mike is een echte vakman. Nauwkeurig, een harde werker en oog voor de kleine details die er uiteindelijk voor zorgen dat onze trappen er perfect uitzien. Ik zou zonder twijfel Intven aanraden.

Hugo Mentink

Beoordeling traprenovatie

Uw ervaring

We zijn zeer te spreken over de traprenovatie door dit bedrijf. Ze komen hun afspraken goed na en alles is keurig netjes afgewerkt. Het eindresultaat is dan ook erg mooi!

Top anti-slip

Uw ervaring

Een prettig bedrijf dat snel en zorgvuldig in onze trap de anti-strip stroken heeft geplaatst. Ziet er netjes uit en werkt goed.