A. Meertens

Antislip rubbers plaatsen op twee trappen

Uw ervaring

Snelle reactie op aanvraag. Snel en goed geholpen!
Bernd is een aardige en nette man. Fijn hoe snel en vakkundig hij het werk heeft verricht!

E. Eggenhuizen

Kan het iedereen aanbevelen.

Uw ervaring

Betrouwbaar, deskundig, goede prijs kwaliteit verhouding, komen hun afspraken na en ik heb nu twee prachtige trappen in huis. Echt vakwerk. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!!

A.J.Drost

Rubberen antislip strippen frezen en aanbrengen.

Uw ervaring

Keurig en snel gedaan en schoon opgeleverd! Zijn zeer tevreden!

S. Koster

Traprenovatie

Uw ervaring

Uitstekende service voor een goede prijs. Het contact met Intven verliep soepel en professioneel, en het resultaat is prachtig geworden. We zijn ontzettend blij met onze gerenoveerde trap.

Dick Klinkenberg

Infrezen traptreden voor antislip

Uw ervaring

We zijn keurig netjes vriendelijk en snel geholpen . Prima advies gekregen.

Agneta Kasdjo

Uitstekend werk verricht in Lienden

Uw ervaring

Afspraak aan huis gehad voor een offerte en kleuren keuze. Duidelijke transparante uitleg gehad over het materiaal waarmee ze werken, wat wel en niet nodig is voor onze trap en een voordelige prijsje.
Afgelopen donderdag is onze nieuwe trap op het begane grond geplaatst en we zijn er zeer tevreden mee. Vriendelijk personeel, mooi kwaliteits/ prijsverhouding en ze werken heel nauwkeurig en snel. Mochten we ooit de trap naar het zolder willen renoveren dan komen we zeker weer bij jullie aankloppen.

T en N

Renovatie van open en dichte trap

Uw ervaring

Zeer tevreden. Montage is uitstekend verlopen.
Bedrijf is een aanrader.

Fam. Bechan

4 trappen laten bekleden R'dam

Uw ervaring

Afgelopen april 4 trappen (3 open) laten bekleden door Intven traprenovatie; 1e gesprek met Bernd was zeer aangenaam, alle opties besproken waarbij hij ook eerlijk was over de mogelijkheden en optimale afwerking. De zeer prettige monteur Mike heeft uiteindelijk binnen 2 weken alle 4 de trappen bekleed. De trappen zijn zeer vakkundig geplaatst waardoor het echte eye-catchers zijn voor ons huis. De ervaring met Intven is dusdanig goed dat wij bij een volgende mogelijkheid Bernd zeker weer zullen benaderen.

Benders

Antislipstrips infrezen

Uw ervaring

Prettig persoon om over de vloer te hebben, werkt zeer netjes en een heel tevreden met het resultaat.

Marinka Bil

Professioneel en klantvriendelijk

Uw ervaring

Heel professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Onze twee trappen zijn perfect gerenoveerd en we zijn er ontzettend blij mee, tot in detail afgewerkt, precies zoals we het uit hadden gekozen. Alles verliep helemaal volgens afspraak en met duidelijke communicatie. Mensen die in je huis werken kunnen er soms echt een bende van maken, maar dat was hier absoluut niet het geval. Alles werd netjes opgeruimd. Zelfs rekening houden met huisdieren was geen enkel probleem.