IntoCash

Je aankoop wordt beschermd

Oxavix Interiuerbouw

Na dat ik telefonisch contact heb gehad met intocash en de gegevens heb door gestuurd. zijn ze gelijk gestart en namen zij gelijk acties, wat ik dat zeer prettig heb ervaren. Kortom ik ben zeer...

Kawin

2 x een mail gestuurd die niet is beantwoord. Na telefonisch contact zaak meteen opgenomen. Resultaat goed.

Johannes Gremmer

Ik ben zeer tevreden over de manier zoals de zaak is behandeld , goede communicatie en snelle reacties op vragen , en ook erg toegankelijk via het online dossier.

R A Geodesie

Top geregeld met mijn wanbetaler

Up2Date Keukens

Makkelijk, snel en duidelijk. Goed op de hoogte gehouden en overzichtelijke site. Mocht ik ooit weer een incasso nodig hebben maak ik zekergebruik van de diensten van IntoCash

Bo schreurs / men at work Amsterdam

Na indienen van de gegevens werd de incasso snel ingezet, online prima update’s en schuldenaar heeft redelijk vlot betaald. De verdere afwikkeling was volledig naar vlot en naar wens !

Click online diensten

Zeer snel en professioneel opgepakt ! Na een week al het gewenste resultaat.

j. anneveldt

Via internet is het hele verloop van mijn incassopost goed te volgen. Telefonisch bent U soms moeilijk bereikbaar

BetterSupport

Mijn vorderingen konden snel en gemakkelijk worden ingediend. Er werd ook meteen actie ondernomen en er werd meteen resultaat geboekt!

Wojtek

Top!! Snel geregeld!!!