Zakelijk Schrijven

Super snel en prettig!

Move Your Boxes

Professionals ... correct, duidelijk en snel waarvoor dank.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Dank u voor de mooie review. De debiteur probeerde van alles om onder de betaling uit te komen maar gelukkig had u alle correspondentie goed bewaard!

AeQualis

Begin liep wat stroef omdat het (relatief) wat lang duurde totdat ik de bevestiging ontving dat mijn ingediende stukken ontvangen waren. Daarna helemaal prima, met een zeer snel resultaat . Fijn dat... Begin liep wat stroef omdat het (relatief) wat lang duurde totdat ik de bevestiging ontving dat mijn ingediende stukken ontvangen waren. Daarna helemaal prima, met een zeer snel resultaat . Fijn dat je kunt zien wat de status is van de vordering.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben er inmiddels voor gezorgd dat direct een bevestiging van ontvangst wordt gestuurd. Goed te horen dat de incassoportaal naar tevredenheid is.

Incassoadvocaten heeft mijn vordering gelukkig wel kunnen innen maar na het innen van de vordering duurt het nog 14 dagen voordat het geld van Incassoadvocaten doorgestort wordt naar client. Dat... Incassoadvocaten heeft mijn vordering gelukkig wel kunnen innen maar na het innen van de vordering duurt het nog 14 dagen voordat het geld van Incassoadvocaten doorgestort wordt naar client. Dat duurt echt te lang. Een incassobureau wordt ingeschakeld omdat je te lang op het geld van de debiteur moet wachten. Een halve maand extra doorlooptijd door Incassoadvocaten is erg onprettig. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dit zo lang moet duren.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Dank voor uw feedback. Wij betalen de factuur uiterlijk na 14 dagen uit. Wij zullen er naar streven om de facturen voortaan uit te betalen dezelfde week dat die door ons is geïncasseerd.

Een langlopende kwestie van niet betalende klant onder druk snel opgelost

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Een zeer positieve ervaring met deze professionals. Goede informatieverstrekking, en wonderwel snel resultaat, temeer nu de debiteur in casu met grote stelligheid liet weten beslist niet tot enige... Een zeer positieve ervaring met deze professionals. Goede informatieverstrekking, en wonderwel snel resultaat, temeer nu de debiteur in casu met grote stelligheid liet weten beslist niet tot enige betaling over te zullen gaan. Een week, misschien een dag of tien nadat Incassojuristen de zaak in behandeling had, stond het bedrag op onze rekening. Dus de volgende keer bij wanbetalers is de keuze niet moeilijk, Incassojuristen is in zo'n geval zeer aan te raden!

Reactie IncassoJuristen.nl:

Wat een mooie review. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent en ons dit laat weten!

Netjes, correct, duidelijk en snel

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor de goede review!

AAS Dubbeldam Schade Dordrecht bv

Incassojuristen heeft de vordering snel geincasseerd.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor de goede beoordeling en leuk dat u inmiddels een vaste klant bent geworden!

Snel, vakkundig en adequaat geregeld!

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor uw review! Altijd fijn als na 1 herinnering wordt betaald.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Dank voor de beoordeling en fijn dat u klant bij ons bent geworden.