Ronald

Voordelig

Louis

Beste prijs op internet, super sne geleverd

Said

Zeer aan te bevelen. Goed personeel die mij goed hebben geholpen en mij informatie gaven. Zeer vriendelijk en zeer goede service

Mattijs

Vrijdag voor 1200 uur gebeld (1130 uur!), telefonisch meteen order opgenomen want snelheid was gewenst vanwege uitlevering en de volgende dag al in huis. Super top!

Michael

Goed en snelle service

Conclusion ForeyeT

Goede service en eerlijke prijzen, snelle levering

Kees Houten.v.d.

Super

Beste Kees v.d. Houten,

Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.

Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.

Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Theo

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Komt afspraken na.

Beste Theo,

Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

hans raaijmakers

Zeer tevreden . Overzichtelijke presentatie op de website. Snelle en correcte levering.

Beste Hans Raaijmakers,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.

Het is goed te lezen dat u geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.

Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Nick

Helemaal goed! Accu besteld en dezelfde avond nog geleverd, waarna ik hem heb gemonteerd en kon direct wegrijden.

Beste Nick,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.

Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!