Bannersetje.nl

Heers, in een woord, geweldig. Geen bullshit maar gasten met verstand die ook waarmaken wat ze beloven en dat is niet altijd het geval bij SEO partijen waarmee wij in het verleden hebben gewerkt.... Heers, in een woord, geweldig. Geen bullshit maar gasten met verstand die ook waarmaken wat ze beloven en dat is niet altijd het geval bij SEO partijen waarmee wij in het verleden hebben gewerkt. Kortom een echte aanrader. ook voor startende ondernemingen

Snel, kordaat en eerlijk

Joyce McClelland van Activation

Goede service. Snelle reactie. Geen poespas.

Snelle service. Hulpvaardig. Duidelijk.

La Peau Satin, Willy van Loon

Reageert snel, denkt goed mee en werkt oplossingsgericht.

Sterk innoverend en bereid kennis te delen

Carina

Heers heeft een uitstekende analyse van onze webshop gedaan op het gebied van zoekmachine optimalisatie en conversie. Dat gaf zoveel vertrouwen dat we ze onze nieuwe webshop hebben laten bouwen.

Geen poespas, geen mooie of onbegrijpelijke verhalen.

Rene Sturkenboom AAN HET WERK

Prima bureau, staan dicht bij en snappen wat nodig is. Geven precies het goede advies. Voor mij in 2015 als startende ondernemer is goed besproken waar ik mijn website voor wil inzetten.

Direct snelle reactie op het moment dat ik een vraag of een probleem heb.

Aan de Wiel

Duidelijke, inspireerde SEO cursus gehad bij HEERS, waar ik zeker wat mee kan!

Denken altijd mee en komen steeds weer met nieuwe oplossingen en ideeƫn

Margriet den Breejen / Regiobureau AV

Onze nieuwe website is gemaakt door Heers na een prettig gesprek met Roderick waarin duidelijke technische uitleg en goede lay-out voorstellen werden gegeven. De website is in het afgesproken... Onze nieuwe website is gemaakt door Heers na een prettig gesprek met Roderick waarin duidelijke technische uitleg en goede lay-out voorstellen werden gegeven. De website is in het afgesproken tijdspad ontwikkeld en geleverd. Ook latere aanpassingen en ondersteuning worden steeds snel en goed opgepakt.

Gedegen kennis van zaken, goede communicatie en bereikbaarheid. Prettige samenwerking.

KraamzorgXL

Heers heeft onze website gebouwd, ontworpen en de teksten hiervoor geschreven. Kortom, het complete pakket. Daarnaast verzorgen zij op verzoek linkbuilding, seo en hebben zij antwoorden op de meest... Heers heeft onze website gebouwd, ontworpen en de teksten hiervoor geschreven. Kortom, het complete pakket. Daarnaast verzorgen zij op verzoek linkbuilding, seo en hebben zij antwoorden op de meest uiteenlopende vragen die wij stellen.
Heers heeft kennis en zijn betaalbaar ook voor de kleine ondernemer. Onze ervaring is dat ze altijd voor je klaarstaan.

Gambia School Children

Heers in de persoon van Roderick heeft voor onze stichting "gambiaschoolchildren" de website gebouwd. Hiervoor zijn wij hem nog steeds erkentelijk. Aanpassingen kunnen door ons zelf gedaan worden en... Heers in de persoon van Roderick heeft voor onze stichting "gambiaschoolchildren" de website gebouwd. Hiervoor zijn wij hem nog steeds erkentelijk. Aanpassingen kunnen door ons zelf gedaan worden en als we er niet uitkomen is een mailtje voldoende om alles weer op de rit te krijgen

Sterke punt voor zover wij het ervaren is de snelheid van reageren en oplossen van eventuele problemen met de website

Marleen van Zwienen, Gorinchemse Uitdaging

Bijzonder doelgericht en klantvriendelijk no-nonsens advies.

Correct, bereikbaar, meedenkend.