Van Dalen Installatietechniek B.V.

Over het algemeen tevreden hoor, bij spoed dingen soms wat lastig

Kennis is goed

Rijschool Troy

Heers is Top bedrijf! Zoals de naam zijn ze Heersend over hun werk.

Op korte termijn grote succes geboekt en beloftes gehouden. Ze werken heel nauwkeurig en werk levert succes op. Ze houden het gedane werk met je op hoogte.

Postmus parket

Internet bureau Heers, heerst! Daarmee bedoel ik, ze hebben de kennis van zaken omtrent seo. En met kennis bedoel ik dan niet algemene vaardigheden maar ook het technische aspect van seo. Wil jij... Internet bureau Heers, heerst! Daarmee bedoel ik, ze hebben de kennis van zaken omtrent seo. En met kennis bedoel ik dan niet algemene vaardigheden maar ook het technische aspect van seo. Wil jij ook 'heersen' met je website? Dan hoef je niet verder te gaan zoeken! Ik kan Heers dan ook aanbevelen!

Heers weet erg veel over seo en hoe dit toe te passen voor meer conversie!

J&G parket

Internet bedrijf Heers heeft voor ons een nieuwe website gerealiseerd. Een frisse site die in de code ook opgeruimd eruit ziet. Het contact verliep erg goed, vragen werden snel beantwoord. Heers is... Internet bedrijf Heers heeft voor ons een nieuwe website gerealiseerd. Een frisse site die in de code ook opgeruimd eruit ziet. Het contact verliep erg goed, vragen werden snel beantwoord. Heers is ook erg goed in seo,naar mijn mening koploper in Nederland. Kortom een bedrijf die kennis van zaken heeft en aan te bevelen!

Snel contact, kennis van zaken, right to the point!

Emma

We vonden het spannend om de SEO-touwtjes uit handen te geven, maar Heers heeft alle zorgen weggenomen. Niet alleen door de goede resultaten, maar ook door de open- en eerlijkheid. PS. De bonbons... We vonden het spannend om de SEO-touwtjes uit handen te geven, maar Heers heeft alle zorgen weggenomen. Niet alleen door de goede resultaten, maar ook door de open- en eerlijkheid. PS. De bonbons waren heerlijk. Die willen we best nog eens ontvangen :)

Erg open over de manier van werken, vriendelijk en goed contact

Rosa

Een heerlijke organisatie. Heers denkt goed mee en zorgt voor topresultaten. Wij zijn hartstikke tevreden met de online prestaties; het is de investering meer dan waard. Daarnaast is het team gewoon... Een heerlijke organisatie. Heers denkt goed mee en zorgt voor topresultaten. Wij zijn hartstikke tevreden met de online prestaties; het is de investering meer dan waard. Daarnaast is het team gewoon lekker nuchter en toegankelijk.

Heers heeft veel ervaring en actuele kennis, reageert snel op berichten, zorgt voor leuke samenwerking

Moving MoVEmentS

Een bedrijf zonder poespas, waar ik al jaren terecht kan voor allerlei vragen, die binnen no time opgelost worden. Supersnelle service en je hoeft er dus niet zelf achteraan te bellen. To the point... Een bedrijf zonder poespas, waar ik al jaren terecht kan voor allerlei vragen, die binnen no time opgelost worden. Supersnelle service en je hoeft er dus niet zelf achteraan te bellen. To the point en oplossingsgericht.

Snelle service, klantvriendelijk, no-nonsense

Patsboem educatief

We werken al jaren met Heers samen, tot volle tevredenheid. De service is snel en oplossingsgericht. En als een probleem niet opgelost lijkt te kunnen worden, doen ze een stapje extra om het toch... We werken al jaren met Heers samen, tot volle tevredenheid. De service is snel en oplossingsgericht. En als een probleem niet opgelost lijkt te kunnen worden, doen ze een stapje extra om het toch voor elkaar te krijgen. Heel blij mee!

Snelle service, kennis van zaken.

Bannersetje.nl

Heers, in een woord, geweldig. Geen bullshit maar gasten met verstand die ook waarmaken wat ze beloven en dat is niet altijd het geval bij SEO partijen waarmee wij in het verleden hebben gewerkt.... Heers, in een woord, geweldig. Geen bullshit maar gasten met verstand die ook waarmaken wat ze beloven en dat is niet altijd het geval bij SEO partijen waarmee wij in het verleden hebben gewerkt. Kortom een echte aanrader. ook voor startende ondernemingen

Snel, kordaat en eerlijk

Joyce McClelland van Activation

Goede service. Snelle reactie. Geen poespas.

Snelle service. Hulpvaardig. Duidelijk.