Jean Heybroek BV

Fijne samenwerking met Heers: een eerlijk, no-nonsense bureau dat altijd bereid is om mee te denken.

no-nonsense, laagdrempelig, eerlijk, enthousiast

L. Uythoven van Vogel B.V.

Fijne samenwerking, denken goed mee en de resultaten laten dit ook zien.

SEO met heldere doelen en resultaat

Goede knowhow, nemen alle tijd om zaken uit te leggen, prettig contact.

DHK Kozijnen

Zeer deskundig en meedenkend!

Deskundigheid

Monica Verbaarschot

Kritische medewerker die proactief punten voor verbetering van de website aandragen. Denken mee in usability oplossingen.

Communicatief, positief kritisch, vriendelijk, Flexibel.

Rick Willemse

Sinds mijn aanschaf van een SEO-abonnement bij Heers is het aantal bezoekers op mijn webshop bijna verdubbeld, hierdoor is het aantal verkopen ook fors gestegen. Een geweldige investering zou ik... Sinds mijn aanschaf van een SEO-abonnement bij Heers is het aantal bezoekers op mijn webshop bijna verdubbeld, hierdoor is het aantal verkopen ook fors gestegen. Een geweldige investering zou ik zeggen! Ik zou het een ieder aanraden te investeren in zijn of haar online vindbaarheid met behulp van Heers.

Het (bijna) verdubbelen van het aantal bezoekers op mijn webshop. Echt super!

Roy Boxing Club

Super positieve ervaring met Heers!
Binnen paar dagen belachelijk goed zichtbaar op Google, goede tips voor mijn website, vriendelijke vaklui!
Aanrader dit bedrijf

Snel, verrassend, eindresultaat > T O P

Homemadebij

Super ervaring. Ik vroeg of ze wat voor ons konden betekenen en wat de prijsstelling daar van is. Ik kreeg per kerende post naast hun propositie ongevraagd een stapel tips waar ik zelf mee aan de... Super ervaring. Ik vroeg of ze wat voor ons konden betekenen en wat de prijsstelling daar van is. Ik kreeg per kerende post naast hun propositie ongevraagd een stapel tips waar ik zelf mee aan de slag zou kunnen. Dus niet gelijk een dik pakket er tegen aan maar meedenken en snappen dat bij elk bedrijf het budget niet oneindig is. Werd zeer gewaardeerd en schept vertrouwen voor een eventuele samenwerking.

(Ongevraagd) meedenken en doen richting de klant!

Mark

Bijzonder betrouwbare en prettige partij om mee samen te werken.

Ondanks dat er in eerste instantie sprake was van een miscommunicatie heeft Heers alles keurig opgelost!

2Advance

Fijne club om mee te werken. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel. Top dat ze snel reageren op vragen.

Snelle aanpak