Ronald Borggreve / Transmissie

Meerdere malen met Heers samengewerkt en het is gewoon een heel fijn en kundig internetbureau.

Online marketing, websites (zeg gerust conversiekanonnen), eerlijke nuchtere adviezen en de chocolaatjes met valentijn!

Iris Pijnenburg

Gewoon goed. Betrouwbare partij en zijn pro-actief!

Pro-actieve benadering tijdens samenwerking, veel kennis van zaken!

Willy van Loon van La Peau Satin

Slim en toegankelijk

korte lijnen, snelle en adequate reactie

Jean Heybroek BV

Fijne samenwerking met Heers: een eerlijk, no-nonsense bureau dat altijd bereid is om mee te denken.

no-nonsense, laagdrempelig, eerlijk, enthousiast

L. Uythoven van Vogel B.V.

Fijne samenwerking, denken goed mee en de resultaten laten dit ook zien.

SEO met heldere doelen en resultaat

Goede knowhow, nemen alle tijd om zaken uit te leggen, prettig contact.

DHK Kozijnen

Zeer deskundig en meedenkend!

Deskundigheid

Monica Verbaarschot

Kritische medewerker die proactief punten voor verbetering van de website aandragen. Denken mee in usability oplossingen.

Communicatief, positief kritisch, vriendelijk, Flexibel.

Rick Willemse

Sinds mijn aanschaf van een SEO-abonnement bij Heers is het aantal bezoekers op mijn webshop bijna verdubbeld, hierdoor is het aantal verkopen ook fors gestegen. Een geweldige investering zou ik... Sinds mijn aanschaf van een SEO-abonnement bij Heers is het aantal bezoekers op mijn webshop bijna verdubbeld, hierdoor is het aantal verkopen ook fors gestegen. Een geweldige investering zou ik zeggen! Ik zou het een ieder aanraden te investeren in zijn of haar online vindbaarheid met behulp van Heers.

Het (bijna) verdubbelen van het aantal bezoekers op mijn webshop. Echt super!

Roy Boxing Club

Super positieve ervaring met Heers!
Binnen paar dagen belachelijk goed zichtbaar op Google, goede tips voor mijn website, vriendelijke vaklui!
Aanrader dit bedrijf

Snel, verrassend, eindresultaat > T O P