Hoe beoordeel jij ons als Online Marketing Bureau?

Henk Hop

Het kennismakingsgesprek was prettig. Toen ik weg ging had ik een goed gevoel, dat ze door hadden wat ik wilde verwezenlijken in de teksten voor mijn site. Daarna duurde het wat voordat de juiste... Het kennismakingsgesprek was prettig. Toen ik weg ging had ik een goed gevoel, dat ze door hadden wat ik wilde verwezenlijken in de teksten voor mijn site. Daarna duurde het wat voordat de juiste teksten op papier kwamen. Het duurde al met al ook langer dan ik had verwacht. Uiteindelijk ben ik wel redelijk tevreden over het resultaat.

MaakhetjeThuis.nl

Vakmensen met liefde en kennis voor alles online. Technische toppers voor het programmeren en snelle communicatie met de (zeer) getalenteerde project managers, zorgen ervoor dat een samenwerking met... Vakmensen met liefde en kennis voor alles online. Technische toppers voor het programmeren en snelle communicatie met de (zeer) getalenteerde project managers, zorgen ervoor dat een samenwerking met internetbureau Heers gegarandeerd uitmondt in succes!

Conny Boersma coach trainer

Goede hulp en advies bij het maken van de website; meedenkend; snelle reacties.

DB Online Marketing

Fijne samenwerking met echte specialisten!

Stichting literaire workshop/ Gorcumse literatuurprijs

Mooie website neergezet, goede service, meedenken en goed advies

Van Dalen Installatietechniek B.V.

Over het algemeen tevreden hoor, bij spoed dingen soms wat lastig

Rijschool Troy

Heers is Top bedrijf! Zoals de naam zijn ze Heersend over hun werk.

Postmus parket

Internet bureau Heers, heerst! Daarmee bedoel ik, ze hebben de kennis van zaken omtrent seo. En met kennis bedoel ik dan niet algemene vaardigheden maar ook het technische aspect van seo. Wil jij... Internet bureau Heers, heerst! Daarmee bedoel ik, ze hebben de kennis van zaken omtrent seo. En met kennis bedoel ik dan niet algemene vaardigheden maar ook het technische aspect van seo. Wil jij ook 'heersen' met je website? Dan hoef je niet verder te gaan zoeken! Ik kan Heers dan ook aanbevelen!

J&G parket

Internet bedrijf Heers heeft voor ons een nieuwe website gerealiseerd. Een frisse site die in de code ook opgeruimd eruit ziet. Het contact verliep erg goed, vragen werden snel beantwoord. Heers is... Internet bedrijf Heers heeft voor ons een nieuwe website gerealiseerd. Een frisse site die in de code ook opgeruimd eruit ziet. Het contact verliep erg goed, vragen werden snel beantwoord. Heers is ook erg goed in seo,naar mijn mening koploper in Nederland. Kortom een bedrijf die kennis van zaken heeft en aan te bevelen!

Emma

We vonden het spannend om de SEO-touwtjes uit handen te geven, maar Heers heeft alle zorgen weggenomen. Niet alleen door de goede resultaten, maar ook door de open- en eerlijkheid. PS. De bonbons... We vonden het spannend om de SEO-touwtjes uit handen te geven, maar Heers heeft alle zorgen weggenomen. Niet alleen door de goede resultaten, maar ook door de open- en eerlijkheid. PS. De bonbons waren heerlijk. Die willen we best nog eens ontvangen :)