Hoe beoordeel jij ons als Online Marketing Bureau?

L. Uythoven van Vogel B.V.

Fijne samenwerking, denken goed mee en de resultaten laten dit ook zien.

SEO met heldere doelen en resultaat

DHK Kozijnen

Zeer deskundig en meedenkend!

Monica Verbaarschot

Kritische medewerker die proactief punten voor verbetering van de website aandragen. Denken mee in usability oplossingen.

Rick Willemse

Sinds mijn aanschaf van een SEO-abonnement bij Heers is het aantal bezoekers op mijn webshop bijna verdubbeld, hierdoor is het aantal verkopen ook fors gestegen. Een geweldige investering zou ik... Sinds mijn aanschaf van een SEO-abonnement bij Heers is het aantal bezoekers op mijn webshop bijna verdubbeld, hierdoor is het aantal verkopen ook fors gestegen. Een geweldige investering zou ik zeggen! Ik zou het een ieder aanraden te investeren in zijn of haar online vindbaarheid met behulp van Heers.

Roy Boxing Club

Super positieve ervaring met Heers!
Binnen paar dagen belachelijk goed zichtbaar op Google, goede tips voor mijn website, vriendelijke vaklui!
Aanrader dit bedrijf

Homemadebij

Super ervaring. Ik vroeg of ze wat voor ons konden betekenen en wat de prijsstelling daar van is. Ik kreeg per kerende post naast hun propositie ongevraagd een stapel tips waar ik zelf mee aan de... Super ervaring. Ik vroeg of ze wat voor ons konden betekenen en wat de prijsstelling daar van is. Ik kreeg per kerende post naast hun propositie ongevraagd een stapel tips waar ik zelf mee aan de slag zou kunnen. Dus niet gelijk een dik pakket er tegen aan maar meedenken en snappen dat bij elk bedrijf het budget niet oneindig is. Werd zeer gewaardeerd en schept vertrouwen voor een eventuele samenwerking.

Mark

Bijzonder betrouwbare en prettige partij om mee samen te werken.

2Advance

Fijne club om mee te werken. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel. Top dat ze snel reageren op vragen.

Noordzee, Hotel & Spa

Super innovatief bedrijf met goede mensen!