SDOK

Fijne samenwerking!

Positieve punten over dit bedrijf

Gestructureerd, menselijk, betrokken en pro actief.

Miranda

AddVision heeft door goed uit te vragen onze wensen concreet gemaakt en een plan opgesteld.

Positieve punten over dit bedrijf

AddVision denkt met de klant mee, contact verloopt prettig.

Huurwoning-plaza.nl Bv

Oplichters. Duizenden euro's kwijt aan niks.

Reactie Internetbureau AddVision:

Beste Matthijs,
Beste Matthijs,
We hebben meerder keren zowel per e-mail als telefonisch contact met je gezocht. Zoals we hebben aangegeven, maken we graag een afspraak om met elkaar in gesprek te gaan. Tot nog toe wilde je helaas die afspraak niet maken, maar als je dat nu alsnog wilt dan graag!
Internetbureau AddVision

Porta.nl

Het is een erg fijn bedrijf om mee samen te werken. En we zijn zeer tevreden over het verloop van begin tot eind.

Positieve punten over dit bedrijf

Ze hebben goede kennis van zaken en komen afspraken na. Het gebruik van het CMS is zeer gebruiksvriendelijk waardoor het zelf beheren van de website relatief eenvoudig is.

Simone de Graaf

Mijn gevoel bij AddVision was direct tijdens het eerste gesprek met Dirk al goed. Er werd meegedacht en er was veel enthousiasme om met het project aan de slag te gaan. Ook tijdens het project heb... Mijn gevoel bij AddVision was direct tijdens het eerste gesprek met Dirk al goed. Er werd meegedacht en er was veel enthousiasme om met het project aan de slag te gaan. Ook tijdens het project heb ik de samenwerking met projectleider Dennis als prettig ervaren. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en ook gedacht in mogelijkheden, waardoor het project zelfs iets eerder opgeleverd kon worden omdat dit beter was voor mijn planning. Ik zou AddVision daarom zeker aanbevelen.

Positieve punten over dit bedrijf

Prettig om mee samen te werken, ze denken mee en er wordt geluisterd naar je wensen.

Sloepenspecialist.nl

Wij hadden een verouderde website, totaal niet mobiel vriendelijk en dus gingen we op zoek naar een bedrijf die een nieuwe website voor ons bedrijf kon maken. Toen kwamen we uit bij AddVision. Na... Wij hadden een verouderde website, totaal niet mobiel vriendelijk en dus gingen we op zoek naar een bedrijf die een nieuwe website voor ons bedrijf kon maken. Toen kwamen we uit bij AddVision. Na overleg en een kosten plaatje werd het steeds duidelijker welke kant we op gingen. Daarnaast had het onze voorkeur om snel de website te realiseren. Dit omdat wij zelf iemand hadden die stage liep bij de sloepenspecialist. Hij is handig met online marketing en dit was een mooi project voor hem. Maar de website moest dan wel klaar zijn op het moment dat hij nog stage liep. Uiteindelijk is er zo'n 6 weken begroot maar we zijn inmiddels ruim 2 weken voor de oorspronkelijke einddatum al live met onze website sloepenspecialist.nl

Altijd goed contact met dennis en hij weet je veel te vertellen waar je zelf ook mee aan de slag kan om je websiten nog verder te verbeteren.

Positieve punten over dit bedrijf

Snel realiseren van een website
Communicatie
Professionele vormgeving (de website)
Personeel met verstand van zaken

Capital Dredgeparts

Leuke actieve club die ons geholpen heeft de laatste stappen te zetten naar het begin van een leuk nieuw avontuur naast onze huidige activiteiten

proactieve houding en zelfwerkzaamheid

Steenhuisen

Positief

Positieve punten over dit bedrijf

Denken mee en passen punten snel aan.

Drinkwaard Marine

Zeer goede en snelle samenwerking met korte lijnen

Positieve punten over dit bedrijf

Verstand van zaken, proactief meedenken

De Vos Ergonomics

Wij zijn goed geholpen bij het maken van een nieuwe website.

Positieve punten over dit bedrijf

Het was fijn dat we 1 contactpersoon hadden waar we al onze vragen aan konden stellen. Daarnaast werden we snel geholpen.