Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

W. Snijder

Vriendelijk. Goed geholpen.

Reactie Interieurwereld:

Uw positieve feedback maakt onze dag helemaal goed! Fijn dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor het delen van uw ervaring!

anoniem

Goed naar onze wensen geluisterd en vragen uitgezocht en beantwoord

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn dat alles naar tevredenheid is. Graag tot ziens in onze winkel!

G.J. Seubers

Alle punten sterk

Toelichting eindoordeel

Wat goed is moet je goed laten.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wat een mooie woorden! Hartelijk dank daarvoor. Graag tot ziens in onze winkel.

Inge

Prachtige winkel met voor elke inrichting keuze! Zeer vriendelijke medewerkers die je met alle tijd helpen. Wij zijn geslaagd voor een hele mooie eetkamer set welke bij ons thuis netjes is... Prachtige winkel met voor elke inrichting keuze! Zeer vriendelijke medewerkers die je met alle tijd helpen. Wij zijn geslaagd voor een hele mooie eetkamer set welke bij ons thuis netjes is afgeleverd/gemonteerd door ook weer vriendelijke medewerkers!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw lovende woorden! Dit stellen wij zeer op prijs. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Henk Veenema

Goed advies en nakomen van de afspraken

We kunnen ze niet bedenken.

Toelichting eindoordeel

Goed geholpen. Niet goedkoop, maar we hopen en gaan ervan uit dat we kwalitatief goede stoelen hebben gekocht.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Ons team is blij met uw woorden over het goede advies en het nakomen van afspraken. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team...

John Verheijen

Duidelijk, goede service.

Toelichting eindoordeel

Heel tevreden over personeel en service.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van een review. Wij vinden het fijn dat u tevreden bent over ons personeel en de service. Graag tot ziens!

Heleen

Allemaal even vriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Wij zijn onzettend blij met uw woorden over onze vriendelijkheid. Graag tot ziens!
Team Interieurwereld van de...

Metselaar

Veel keuze en lekkere koffie 😊

Gewoon goed

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review bij ons achter te laten! Dat waarderen wij! We verwelkomen u in de toekomst graag weer in onze winkel onder het genot van een lekker kopje koffie!... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review bij ons achter te laten! Dat waarderen wij! We verwelkomen u in de toekomst graag weer in onze winkel onder het genot van een lekker kopje koffie!

Herman Drent

Groot assortiment.

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor het schrijven van een review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het grote assortiment. Wij hopen in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld...

Wilhelmina Arends-Derks

Gevarieerde collectie, mooi ingerichte meubelzaak. Zeer vriendelijk personeel.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het mooi om te horen dat u zo tevreden bent over de winkel en ons team! Graag tot ziens!