Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Slot

We zouden de stoel zelf ophalen, maar de stoel werd bezorgd en in elkaar gezet. Super service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service! Veel plezier met de stoel gewenst.

Anne

Fijne, stevige bank. Zit heerlijk
Levering sneller dan verwacht
Bezorging keurig.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten! Veel plezier met de bank gewenst. Graag tot ziens!

Nina Hulleman

Hele goede (mooie en fijne) bank gevonden. Goed advies. Duidelijke communicatie. Oplevering.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met de bank gewenst!

P. van der Houwen

Deskundigheid

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u ons team deskundig vind. Graag tot ziens!

Yvonne Bakker

Je kunt op je gemak rondlopen en kijken. Veel merken en assortiment onder 1 dak.

Beter aangeven welke kassa je moet hebben.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u graag in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld

Hooiveld

Afspraken ok

Toelichting eindoordeel

Prima werk en op tijd afgeleverd

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Mooi om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens!

Ben

Keurig op tijd afgeleverd volgens afspraak.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij met uw positieve woorden over de bezorging. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Werner Blauw

Goed advies en klantvriendelijk. Veel keus

Bezorg tijdstip mag wel iets specifieker

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat het advies goed is bevallen. Uw verbeterpunt met betrekking tot het bezorg tijdstip zullen wij intern bespreken. Graag tot ziens!
Team...

Bronkema

Vriendelijk, veel keuze, degelijk geholpen.

Iets coulanter zijn met geven van korting, wordt nu nagenoeg niet gedaan.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben regelmatig acties lopen met diverse kortingen, maar ik ga u verbeterpunt zeker communiceren naar de rest van het team. Graag tot ziens!
Team...

R.B.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.