Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Fam. Van der Waal

Tijd voor de klant, meedenken, goede adviezen van Jetze, digitale schets met 3D-visualisatie heeft erg geholpen, goede onderlinge sfeer, professioneel, geldt ook voor de bezorgers die netjes werken.... Tijd voor de klant, meedenken, goede adviezen van Jetze, digitale schets met 3D-visualisatie heeft erg geholpen, goede onderlinge sfeer, professioneel, geldt ook voor de bezorgers die netjes werken. En niet onbelangrijk, lekkere koffie ;-)

Niets te bedenken.

Toelichting eindoordeel

Alles was boven verwachting.

Reactie Interieurwereld:

Wat een mooie woorden! Hartelijk dank daarvoor. Jetze is ook ontzettend blij met het compliment. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen met een lekker kopje koffie!
Team...

Petra

Vriendelijke mensen in de showroom en ook de bezorging was heel vriendelijk en netjes

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Mooie woorden over ons vriendelijke team, bedankt daarvoor. Graag tot ziens!

Henk Pierik

Neemt voor de aankoop tijd voor de klant.

afspraken nakomen
kwaliteit leveren die men mag verwachten

Toelichting eindoordeel

Tijdens het bezorgen van de meubels werd ons duidelijk gemaakt dat de oude meubels niet meegenomen werden. Tenzij we daar even € 75,- voor betaalden (bij een opdracht van plm. € 4.500,-... ) terwijl... Tijdens het bezorgen van de meubels werd ons duidelijk gemaakt dat de oude meubels niet meegenomen werden. Tenzij we daar even € 75,- voor betaalden (bij een opdracht van plm. € 4.500,-... ) terwijl we bij de aankoop hebben besproken dat de oude meubels mee genomen zouden worden. Dit was een onaangename verassing. Hiermee is het vertrouwen in het nakomen van de afspraken van jullie geschaad.
Daarnaast laten de aangebrachte bescherming voor de vloer onder de meubels bij verschillende poten los. Hierdoor vragen we ons af of de geleverde kwaliteit wel van het gewenste niveau is.

Reactie Interieurwereld:

Beste meneer Pierik, excuses voor de verwarring over het meenemen van uw oude meubels. We hebben elkaar gesproken, en tot een oplossing gekomen. Tevens hebben onze bezorgers inmiddels andere... Beste meneer Pierik, excuses voor de verwarring over het meenemen van uw oude meubels. We hebben elkaar gesproken, en tot een oplossing gekomen. Tevens hebben onze bezorgers inmiddels andere bescherming onder de poten geplaatst. Veel plezier van uw aankoop, en graag tot ziens bij ons in de winkel.

J. K. Dijk

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Zeg ik liever niet

Vriendelijke mensen

Werd goed geholpen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u naar wens bent geholpen. Graag tot ziens!

Koen

Goede service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve woorden over onze service. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

M. Reimerink

Prachtige winkel met veel keuze.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze positieve beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens in onze winkel!

J. Withaar

Goed en deskundig advies afgestemd op jouw eigen ideeën.

Nvt

Toelichting eindoordeel

Zijn perfect geadviseerd door Jetze, alles past en komt mooi uit. Onze ervaring mbt de aankoop en aflevering is “ Kwaliteit is een kwestie van afspraak “ . Chapeau

Reactie Interieurwereld:

Wat een mooie woorden, hartelijk dank daarvoor! Jetze is blij met uw compliment over zijn advies.

Jeannette

Deskundig advies, afspraken nagekomen

Toelichting eindoordeel

Klantvriendelijkheid en deskundigheid staan hoog in het vaandel, voor beide partijen ((ver)koper) een win win situatie!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het geven van een beoordeling. Het is mooi om te horen dat u ons als klantvriendelijk en deskundig hebt ervaren.

R. van der Bliek

Klantvriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve woorden over onze klantvriendelijkheid. Fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Team...