Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Vera

Snelle levering, keurig netjes

Reactie Interieurwereld:

Bdankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering! Graag tot ziens!

Pouw

Vriendelijk

N.v.t

N.v.t

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld van de Belt

Vriendelijk, blijft contact houden en zich houden aan afspraak.

Bezorgkosten behoorlijk hoog dus bestelling afgehaald. Dat kon in ons geval maar wellicht verbeterpunt.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve review. Wij zijn ontzettend blij met uw lovende woorden over ons. Graag tot ziens!

Alice

Vriendelijk personeel en goed advies

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met het advies van onze stylisten. Wij hopen in de toekomst weer van dienst te zijn.
Team Interieurwereld...

Anneke Binnema

Klantvriendelijk en duidelijke communicatie

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve feedback! Goed om te horen dat u de communicatie als duidelijk hebt ervaren. Graag tot ziens!

Erjan

Goed bereikbaar, ruim assortiment, deskundig advies, vriendelijke bezorgers

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Onze collega´s zijn blij met uw lovende woorden over hun advies en vriendelijkheid. Graag tot ziens!

Gerard

Klantvriendelijk

Goede service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze collega's zijn blij met uw woorden over hun klantvriendelijkheid. Graag tot ziens!

A. Knol

Goed bereikbaar

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij hopen in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

Hossein Baltachinezhad

Heel vriendelijke verkoopster en ervaring met advies

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Onze verkopers zijn ontzettend blij met uw woorden over hun advies en vriendelijkheid. Graag tot ziens!

v 't Ende

Groot assortiment

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw feedback en het mooie compliment over ons grote assortiment.
Team interieurwereld