Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Rika

Vriendelijke mensen, gezellige winkelsfeer, levering sneller dan verwacht

Reactie Interieurwereld:

Wat een positieve review, hartelijk dank daarvoor! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Petra

Goed advies, meedenkend

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u blij bent met het advies! Graag tot ziens.

Marja Rosing- van Velzen

Altijd vriendelijk geholpen en goed advies.

X

Fijne winkel

Reactie Interieurwereld:

Dankuwel voor de beoordeling. Fijn dat u blij bent met het advies dat u hebt gekregen. Graag tot ziens!

harm j

Zeer vriendelijk en koffie aanwezig

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wij verwelkomen u graag weer in onze winkel met een kop koffie.

Piet

Diversiteit aan meubels.

Interne communicatie.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Ik zal uw verbeterpunt intern bespreken. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team...

Julia en Rogier

Topservice, zowel in de winkel als tijdens de levering. Kwaliteit is top en prijs-kwaliteitverhouding is al helemaal top!

Toelichting eindoordeel

We zijn erg goed geholpen in de winkel en toen wij in 2 verschillende winkels meubels hadden besteld namen ze direct de bestelling uit de tweede winkel mee bij het leveren, topservice noem ik dat!

Reactie Interieurwereld:

Wat een mooie woorden, bedankt! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door ons team. Veel plezier met uw meubelen!

Fam. Danko

De verkooper(ster) kan zich goed verplaatsen in wat wij precies zoeken.

Toelichting eindoordeel

heel mooi dat wij ter bezichtiging spullen mee naar huis mochten nemen.

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. De desbetreffende verkoper/verkoopster vinden het fijn om te horen dat ze u goed hebben kunnen helpen. Graag tot ziens!
Team Interieurwereld

Marina

Goede informatie , ruime keus.

Meeste (veel) showroommodellen van bankstellen zijn wit. Moeilijk daar 'doorheen' te kijken. Afbeeldingen van andere mogelijkheden?

Toelichting eindoordeel

We zijn er geslaagd en blij met de aankoop.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat u geslaagd bent en blij bent met uw aankoop. Wij zullen u verbeterpunt intern bespreken en kijken of hier een optie voor is. Graag tot ziens!... Bedankt voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat u geslaagd bent en blij bent met uw aankoop. Wij zullen u verbeterpunt intern bespreken en kijken of hier een optie voor is. Graag tot ziens!

Fam. Van der Waal

Tijd voor de klant, meedenken, goede adviezen van Jetze, digitale schets met 3D-visualisatie heeft erg geholpen, goede onderlinge sfeer, professioneel, geldt ook voor de bezorgers die netjes werken.... Tijd voor de klant, meedenken, goede adviezen van Jetze, digitale schets met 3D-visualisatie heeft erg geholpen, goede onderlinge sfeer, professioneel, geldt ook voor de bezorgers die netjes werken. En niet onbelangrijk, lekkere koffie ;-)

Niets te bedenken.

Toelichting eindoordeel

Alles was boven verwachting.

Reactie Interieurwereld:

Wat een mooie woorden! Hartelijk dank daarvoor. Jetze is ook ontzettend blij met het compliment. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen met een lekker kopje koffie!
Team...

Petra

Vriendelijke mensen in de showroom en ook de bezorging was heel vriendelijk en netjes

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Mooie woorden over ons vriendelijke team, bedankt daarvoor. Graag tot ziens!