Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Anne

Leuk geholpen en goede services

Tafel was niet te leveren. Moet men van te voren weten

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling over uw ervaring met ons bedrijf. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug! Team Interieurwereld

doorn

Goed bereikbaar

nee

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling over uw ervaring met ons bedrijf. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag nog eens! Team Interieurwereld

Petter

Levertijd met maanden overschreden

Interne organisatie en afspraken met toeleveranciers verbeteren

Toelichting eindoordeel

Heb hier voor de laatste keer iets gekocht

Reactie Interieurwereld:

Beste meneer Petter, bedankt voor het prettige gesprek. Helaas is de levertijd langer dan gepland. Excuses voor het ongemak. Team Interieurwereld

Fam. Slagter

Enorm veel keuze. Tegen vriendelijke prijzen. En heel warm en gezellig ingerichte kamers

Toelichting eindoordeel

Niet nodig spreekt voor zich

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling over uw ervaring met ons bedrijf. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag nog eens! Team Interieurwereld

Fam Holwerda

Komen afspraken na

Mulder

Snelle service

J,Botter

In zijn totaliteit zowel voor de produkten als de bedrijfsuitvoering een dikke pluim

Zeer tevreden