Prijs/kwaliteitsverhouding
Bereikbaarheid
Deskundig advies

De Grote

Telefonisch overleg over bezorging

Bezorgers moesten veel de zwaar tillen

Toelichting eindoordeel

Netjes geholpen en blij met onze nieuwe kasten

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat u blij bent met uw nieuwe kasten. Veel plezier er van en graag tot ziens!

Greta Topper

Tijd genomen voor een goed advies

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het achterlaten van een beoordeling. Mooi om te horen dat u tevreden bent met het advies van onze collega. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te... Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het achterlaten van een beoordeling. Mooi om te horen dat u tevreden bent met het advies van onze collega. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

H.de Wijk

Genoeg variatie in alles voor deze omgeving

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Frank Driedijk

Alles is volgens afspraak nagekomen

Reactie Interieurwereld:

Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij met uw positieve review! Graag tot ziens.

lia

Nvt

nvt

tevreden

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Mooi om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens!

Henk Vos

Veel keuze en kwalitatief erg goede meubelen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Mooi om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van onze meubelen. Veel plezier met de bank en fauteuil gewenst. Graag tot ziens!

Jan Weits

Zeer deskundige medewerkers en klantgericht en prima service!

Nvt.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Ons team is blij met uw mooie woorden over hun deskundigheid, klantgerichtheid en service. Graag tot ziens!

tibben

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Dit waarderen wij enorm! Graag tot ziens!

Ger de Zeeuw

Snelle en correcte levering. Mooi assortiment voor acceptabele prijs.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Mooi om te horen dat het assortiment u bevallen is. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Mooi om te horen dat het assortiment u bevallen is. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Tijink

Klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review. Ons team is blij met uw positieve woorden over de vriendelijkheid en behulpzaamheid. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld van...