Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Herman Drent

Groot assortiment.

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor het schrijven van een review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het grote assortiment. Wij hopen in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld...

Wilhelmina Arends-Derks

Gevarieerde collectie, mooi ingerichte meubelzaak. Zeer vriendelijk personeel.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het mooi om te horen dat u zo tevreden bent over de winkel en ons team! Graag tot ziens!

Martin Kosse

Veel keus in verschillende prijsklassen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Wij hopen u in de toekomst weer van de dienst te mogen zijn!

Robert

Goed advies, meegedacht bij de wensen.

Wees helder/zeker van levertijden als die worden genoemd.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Uw verbeterpunt zullen wij zeker meenemen! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent. Wij zien u graag terug in onze winkel!

Reitze Douma

Deskundigheid en advies

Ik heb zelf meerdere keren moeten bellen voor de levering. Ik ben niet teruggebeld door de afdeling planning ondanks dat dit werd toegezegd

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Uw verbeterpunt is intern opgepakt en wij zullen zorgen dat dit in de toekomst verbeterd wordt. Graag tot... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Uw verbeterpunt is intern opgepakt en wij zullen zorgen dat dit in de toekomst verbeterd wordt. Graag tot ziens!

G. Luten

Geen opdringerig personeel en vlot en vriendelijk geholpen.

gewoon goed voor elkaar.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Ons team is blij met uw mooie woorden over de service. Graag tot ziens!

de Niet

Goede service en producten

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Ronald

Afspraken nakomen en nazorg

Pellet meenemen door vervoer bedrijf

Toelichting eindoordeel

Ik ben heel tevreden met jullie service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review! Het afvoeren van de pallet is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Bedankt voor het aandachtspunt! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team...

T Kempen

Aandacht

Bezorgers prettig en behulpzaam

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van een review! Onze bezorgers zijn blij met uw positieve woorden over de bezorging. Graag tot ziens!

thea

Grote keuze, vriendelijk personeel!

n.v.t.

Toelichting eindoordeel

De bank werd op mijn vraag gereserveerd ( was een showroommodel!.) het bezorgen en plaatsen gebeurde heel zorgvuldig !

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel zitplezier met uw nieuwe bank. Graag tot ziens!