Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Hooiveld

Afspraken ok

Toelichting eindoordeel

Prima werk en op tijd afgeleverd

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Mooi om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens!

Ben

Keurig op tijd afgeleverd volgens afspraak.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij met uw positieve woorden over de bezorging. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Werner Blauw

Goed advies en klantvriendelijk. Veel keus

Bezorg tijdstip mag wel iets specifieker

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat het advies goed is bevallen. Uw verbeterpunt met betrekking tot het bezorg tijdstip zullen wij intern bespreken. Graag tot ziens!
Team...

Bronkema

Vriendelijk, veel keuze, degelijk geholpen.

Iets coulanter zijn met geven van korting, wordt nu nagenoeg niet gedaan.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben regelmatig acties lopen met diverse kortingen, maar ik ga u verbeterpunt zeker communiceren naar de rest van het team. Graag tot ziens!
Team...

R.B.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Martijn

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Graag tot ziens in onze winkel.

Rene Hartman

Kennis en advies

Bezorgkosten. Heb nog nooit bezorg kosten betaald behalve bij onze laatste bestelling. Kennis van de klant kan veel beter.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal uw verbeterpunt intern bespreken zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Graag tot ziens!

M

Goede hulp en uitleg

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve beoordeling! Mooi om te horen dat u goed geholpen bent. Graag tot ziens!

Kersten

!

Hoofdboard 160 wou niet door trapgat
Had wel iets voorzichtiger gekunt.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u een heerlijke nachtrust.
Team Slapen Interieurwereld

Hhh

Grote collectie

Presentatie in de winkel kan ruimer en inspirerender

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zullen u verbeterpunt meenemen. Hartelijk dank daarvoor en graag tot ziens!