Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Loos

Klantvriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat u onze klantvriendelijkheid waardeert. Tot ziens in onze winkel!

Philip Haverman

Veel mogelijkheden/ ruime keuze

Zelf een bezorgdag die je beter uit komt

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent. We zullen uw opmerking over de bezorging zeker meenemen om onze service nog verder te verbeteren.
Team...

Eric Hagemans

Volledig overzicht, deskundigheid, klantvriendelijkheid

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn, zowel met ons assortiment als met het werk van onze collega's. Wij hopen in de toekomst u weer... Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn, zowel met ons assortiment als met het werk van onze collega's. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te mogen zijn!

Faber

Ruime keus

Iets meer personeel

Toelichting eindoordeel

Paar keer gekeken maar geen personeel die kon helpen. Uiteindelijk komt het dan ook wel goed.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven! We zullen intern het verbeterpunt oppakken om onze service te verbeteren. Tot ziens in onze woonwinkel.
Team...

Marian knipmeyer

Deskundig personeel en zeer behulpzaam..

Zeer tevreden

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij dat ons assortiment aan uw wensen voldoet. Ik zal uw complimenten zeker delen met mijn collega's!

Elles Koole

De reden dat ik hier een stoel heb besteld is dat hij 100 euro goedkoper was dan bij andere woonwinkels. Omdat ik niet in Nederland was toen de levering zou plaatsvinden, hebben ze de stoel enkele... De reden dat ik hier een stoel heb besteld is dat hij 100 euro goedkoper was dan bij andere woonwinkels. Omdat ik niet in Nederland was toen de levering zou plaatsvinden, hebben ze de stoel enkele maanden voor mij vast gehouden. Bij de voorwaarden stond dat ze de stoel alleen op de begane grond zouden afleveren. Maar het was geen probleem om de stoel naar de eerste etage te dragen. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Klantvriendelijkheid en bereikbaarheid.

Reactie Interieurwereld:

We zijn blij dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en bereikbaarheid. Bedankt voor uw positieve feedback! Tot ziens in onze woonwinkel!

Ria

Goedkoop en dure assortiment

Prima winkel

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij dat ons assortiment aan uw wensen voldoet. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Groen

Na levering nemen ze afval mee

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service.

Eroc de Boer

Vriendelijke mensen met verstad van zaken

Reactie Interieurwereld:

Wat fijn om te horen dat u genoten heeft van onze producten en service! Ik zal uw vriendelijke woorden zeker delen met mijn collega's. Tot ziens in onze woonwinkel!
Team Interieurwereld van de...

Hummel

Groot assortiment

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden! We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.