Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

E.H. de Jong Tammer

Vriendelijk personeel, ze zijn ook duidelijk en behulpzaam

heb ik niet

Prime winkel

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Ons team is blij met uw lovende woorden. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Bertine

We zijn erg goed geadviseerd bij de inrichting van onze woning! Grote betrokkenheid en vriendelijkheid adviseurs.

Toelichting eindoordeel

We genieten nog dagelijks van onze aankopen!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Onze adviseurs zijn blij met uw mooie woorden over het advies en hun betrokkenheid. Graag tot ziens!

Erik

Aardige en deskundige medewerkers

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Ons team is blij met uw mooie woorden. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

De Grote

Telefonisch overleg over bezorging

Bezorgers moesten veel de zwaar tillen

Toelichting eindoordeel

Netjes geholpen en blij met onze nieuwe kasten

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat u blij bent met uw nieuwe kasten. Veel plezier er van en graag tot ziens!

Greta Topper

Tijd genomen voor een goed advies

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het achterlaten van een beoordeling. Mooi om te horen dat u tevreden bent met het advies van onze collega. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te... Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het achterlaten van een beoordeling. Mooi om te horen dat u tevreden bent met het advies van onze collega. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

H.de Wijk

Genoeg variatie in alles voor deze omgeving

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Frank Driedijk

Alles is volgens afspraak nagekomen

Reactie Interieurwereld:

Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij met uw positieve review! Graag tot ziens.

lia

Nvt

nvt

tevreden

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Mooi om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens!

Henk Vos

Veel keuze en kwalitatief erg goede meubelen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Mooi om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van onze meubelen. Veel plezier met de bank en fauteuil gewenst. Graag tot ziens!

Jan Weits

Zeer deskundige medewerkers en klantgericht en prima service!

Nvt.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Ons team is blij met uw mooie woorden over hun deskundigheid, klantgerichtheid en service. Graag tot ziens!