Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Marijke Gerridzen

Deskundige hulp tijdens de aankoop. Medewerker nam alle tijd.

communicatie tussen interieurwereld en hun bedrijf waar ze mee samen werken.
maar ook communicatie onderling tussen medewerkers en de communicatie naar de klanten

Toelichting eindoordeel

Na een niet prettige ervaring met interieurwereld en daardoor een negatieve beoordeling/review van mij. Wil ik hier opmerken dat ik vanmorgen keurig en deskundig ben geholpen door een van de... Na een niet prettige ervaring met interieurwereld en daardoor een negatieve beoordeling/review van mij. Wil ik hier opmerken dat ik vanmorgen keurig en deskundig ben geholpen door een van de medewerkers. Mijn tafel is hersteld en ziet er weer keurig uit. Medewerker maakte zijn excuses voor het fout lopen van een aantal zaken. En bracht een mooie bos bloemen mee.
heeft ook nog een eetkamerstoel weer vastgeschroefd op mijn verzoek.
Ik ben daar zeer tevreden over. Alle lof voor deze medewerker.
bleek ook de verkoper te zijn.

Marjolein Timmer

Vriendelijke medewerkers

telefonisch niet erg goed bereikbaar

M. Holm

Mooi assortiment

Jammer dat we de verpakkingen niet mee terug konden geven

els van dijk

Veel keuze

meer service

Adri Kamp

Meedenken

1 van de beloofde kleuren stalen nooit, na vele malen vragen, ontvangen.

Toelichting eindoordeel

Op de kleurenstaal na verliep alles uitstekend. Met dank aan het langer opslaan van de gekochte producten omdat bouw van ons huis veel langer duurde.

Bert Pleizier

Kwaliteit en assortiment

Toelichting eindoordeel

zeer tevreden met de meubels. prima service

Marijke Gerridzen

Prima advies en geholpen in de winkel door medewerker. Niets op aan te merken.

service is waardeloos. beneden alle peil

Toelichting eindoordeel

Een ovale eettafel die in de white wash olie is gezet. Dat was volgens afspraak. Prima. Sinds December 2021 hebben wij de eettafel "parade" van Bert Plantagie. Niet de goedkoopste tafel.
Echter al snel bleek de tafel erg vlekgevoelig en niet helemaal glad te zijn. De verschillen in de tafel zijn groot. Daarover contact opgenomen. Volgens afspraak foto's ingestuurd, ik zou terug gebeld worden door een bedrijf die de tafel zou komen herstellen.
Nu, begin April is er na minimaal zes maal telefonisch en mail contact, vanuit mijn initiatief met van de Belt Meubelen nog nooit een afspraak gemaakt.
Elke keer is het antwoord dat ze het doorgeven aan de service dienst.
Of och, zijn ze nog niet geweest? Nee ze zijn nu, drie maanden later nog niet geweest.
Ik ben er nu echt wel klaar mee.!
Ik heb vorige week voor de laatste keer gebeld en dit ook duidelijk aangegeven. Ik heb zeker niet het idee dat ik serieus genomen word.
Voor mij is het wel klaar met van de Belt.
Ik ben zeer ontevreden over deze manier van doen.
En heb er dan ook wel mijn laatste meubel gekocht.