Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Harrie

Goed hulp bij uitzoeken en vlotte levering

Beste Harrie,
Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en vlotte levering. Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
Team...
Beste Harrie,
Team Interieurwereld van de Belt

Rein Gaal

Wij zijn geholpen door een jonge man die zeer deskundig was in zijn advies en in het bezit van veel product gerelateerde kennis.

Toelichting eindoordeel

Er is altijd ruimte voor verbetering vandaar deze mooie score. We hebben een verkeerde keus gemaakt voor wat betreft de combi vloerkleed/bank. Onze eigen schuld, maar daar hadden we beter in... Er is altijd ruimte voor verbetering vandaar deze mooie score. We hebben een verkeerde keus gemaakt voor wat betreft de combi vloerkleed/bank. Onze eigen schuld, maar daar hadden we beter in geadviseerd kunnen worden. Het probleem is mooi opgelost!

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn enorm blij dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We nemen de verbeterpunten met ons mee. We hopen u de... Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn enorm blij dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We nemen de verbeterpunten met ons mee. We hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet, Team Interieurwereld van de Belt

RR

Genoeg parkeerplaats, genoeg medewerkers en info in de winkel is prima.

Afspraken nakomen, bij een zwaar beschadigd meubel dat bij bezorging meteen weer mee teruggenomen is proactief handelen in plaats van reactief. Verantwoordelijkheid nemen ipv het met de leverancier... Afspraken nakomen, bij een zwaar beschadigd meubel dat bij bezorging meteen weer mee teruggenomen is proactief handelen in plaats van reactief. Verantwoordelijkheid nemen ipv het met de leverancier moeten overleggen. (Kast kwam ontzet en gescheurd uit de verpakking, dat zou toch duidelijk moeten zijn)

Lex

Deskundigheid

Toelichting eindoordeel

Goede service en begrip voor de klant

Beste Lex,
Beste Lex,
Bedankt voor uw positieve, eerlijke beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze deskundigheid en service. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld van de Belt

Greetje

Klantvriendelijkheid en deskundigheid mbt verkoop

Klacht ingediend een maand na levering over kwaliteit Stressless stoelen: zittingen te zacht en leer wat heel erg plooit. Nog steeds geen reactie, zelfs na 2 keer per mail navragen, geen antwoord.... Klacht ingediend een maand na levering over kwaliteit Stressless stoelen: zittingen te zacht en leer wat heel erg plooit. Nog steeds geen reactie, zelfs na 2 keer per mail navragen, geen antwoord. Inmiddels ruim 2 maanden verder. Erg nalatig, temeer daar telefoneren door slechthorendheid eigenlijk niet gaat. Graag betere service welke waargemaakt wordt. Eind november maar eens persoonlijk erop af!

Toelichting eindoordeel

Mbt service eigenlijk nog lager eindoordeel

A terpsra

Goed kwam tetydm

Nee goed

J. van Harten

Klantvriendelijk, zeer correct en komen goed afspraken na.

Geen, zijn heel tevreden!

ina stoevelaar

Pronto heeft heel veel keuze

toppie