Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Freija Booij

Klantvriendelijk, goede service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke...
Manon
Interieurwereld van de Belt

Henry

Op eigen initiatief werd beschadigd kastelement vervangen

Goede klantenservice

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe meubelen.

Sauer

Word goed geholpen ,ga zo door.

Geen.

Zie boven.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw leuke review! We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn!
Team...

ellis schreuders

Wat een ruime keuze! met vakkennis en aandacht voor onze wensen hebben wij een fijne keuze kunnen maken.

nvt

Toelichting eindoordeel

men heeft alle tijd! wat een prettige zaak.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven! Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen.
Met vriendelijke...

Hg van’t Klooster

Klantvriendelijk, dat is reclame voor het bedrijf!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor u bezoek aan onze winkel. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid! Het hele team van ons geniet van zulke mooie woorden. We hopen u de volgende keer weer... Bedankt voor u bezoek aan onze winkel. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid! Het hele team van ons geniet van zulke mooie woorden. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Ruud

Goede bereikbaarheid en prettig geholpen in de winkel

Communicatie omtrent tijdstip van bezorgen, afstemming tussen klant en de mannen in de bezorgdienst

Toelichting eindoordeel

Gewoon een fijne beleving geweest

Harrie

Goed hulp bij uitzoeken en vlotte levering

Beste Harrie,
Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en vlotte levering. Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
Team...
Beste Harrie,

Rein Gaal

Wij zijn geholpen door een jonge man die zeer deskundig was in zijn advies en in het bezit van veel product gerelateerde kennis.

Toelichting eindoordeel

Er is altijd ruimte voor verbetering vandaar deze mooie score. We hebben een verkeerde keus gemaakt voor wat betreft de combi vloerkleed/bank. Onze eigen schuld, maar daar hadden we beter in... Er is altijd ruimte voor verbetering vandaar deze mooie score. We hebben een verkeerde keus gemaakt voor wat betreft de combi vloerkleed/bank. Onze eigen schuld, maar daar hadden we beter in geadviseerd kunnen worden. Het probleem is mooi opgelost!

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn enorm blij dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We nemen de verbeterpunten met ons mee. We hopen u de... Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn enorm blij dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We nemen de verbeterpunten met ons mee. We hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet, Team Interieurwereld van de Belt

RR

Genoeg parkeerplaats, genoeg medewerkers en info in de winkel is prima.

Afspraken nakomen, bij een zwaar beschadigd meubel dat bij bezorging meteen weer mee teruggenomen is proactief handelen in plaats van reactief. Verantwoordelijkheid nemen ipv het met de leverancier... Afspraken nakomen, bij een zwaar beschadigd meubel dat bij bezorging meteen weer mee teruggenomen is proactief handelen in plaats van reactief. Verantwoordelijkheid nemen ipv het met de leverancier moeten overleggen. (Kast kwam ontzet en gescheurd uit de verpakking, dat zou toch duidelijk moeten zijn)

Lex

Deskundigheid

Toelichting eindoordeel

Goede service en begrip voor de klant

Beste Lex,
Beste Lex,
Bedankt voor uw positieve, eerlijke beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze deskundigheid en service. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.