Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Linda van Barneveld

Veel kennis in huis van artikelen en gevoel voor styling

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback! We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.

Henk Dominé

Klantvriendelijk, verkoopster nam ruim de tijd om te helpen

Zeer tevreden

Reactie Interieurwereld:

Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! Tot ziens in onze woonwinkel.

Hans

Persoonlijk advies

Tevreden klant!

Reactie Interieurwereld:

We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, bedankt voor uw beoordeling!

Harry Bekkema

Prettige en deskundige voorlichting bij aankoop, en keurig op tijd geleverd door erg correcte en vriendelijke bezorgers.
Super tevreden.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!

A. Brouwer

Ruime interieur-keuze voor je woning! Prijzen van redelijk goedkoop tot heel duur.

Wij missen het merk Topform bij jullie.

Toelichting eindoordeel

We hebben meermaals meubelen gekocht bij jullie en we zijn altijd prima geholpen en zeer tevreden met de aankopen.

Reactie Interieurwereld:

Dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Jacqueline

Assortiment en communicatie

Reactie Interieurwereld:

Fijn om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor uw review en vertrouwen in ons. Tot ziens in onze woonwinkel.

J. Lohuis

Zie boven

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop.

Jack

Klantvriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent. Tot ziens in onze woonwinkel!

Jeffrey van Dalen

Kwaliteit goed in producten en advies

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zullen uw positieve woorden intern bespreken!

Annet van Eijden

Grote diverse collectie.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat ons ruime aanbod u bevalt.