Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Jan Weits

Zeer deskundige medewerkers en klantgericht en prima service!

Nvt.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Ons team is blij met uw mooie woorden over hun deskundigheid, klantgerichtheid en service. Graag tot ziens!

tibben

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Dit waarderen wij enorm! Graag tot ziens!

Ger de Zeeuw

Snelle en correcte levering. Mooi assortiment voor acceptabele prijs.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Mooi om te horen dat het assortiment u bevallen is. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Mooi om te horen dat het assortiment u bevallen is. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Tijink

Klantvriendelijk

Toelichting eindoordeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review. Ons team is blij met uw positieve woorden over de vriendelijkheid en behulpzaamheid. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld van...

Slot

We zouden de stoel zelf ophalen, maar de stoel werd bezorgd en in elkaar gezet. Super service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service! Veel plezier met de stoel gewenst.

Anne

Fijne, stevige bank. Zit heerlijk
Levering sneller dan verwacht
Bezorging keurig.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten! Veel plezier met de bank gewenst. Graag tot ziens!

Nina Hulleman

Hele goede (mooie en fijne) bank gevonden. Goed advies. Duidelijke communicatie. Oplevering.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met de bank gewenst!

P. van der Houwen

Deskundigheid

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u ons team deskundig vind. Graag tot ziens!

Yvonne Bakker

Je kunt op je gemak rondlopen en kijken. Veel merken en assortiment onder 1 dak.

Beter aangeven welke kassa je moet hebben.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u graag in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Interieurwereld

Hooiveld

Afspraken ok

Toelichting eindoordeel

Prima werk en op tijd afgeleverd

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Mooi om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens!