Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Elles Koole

De reden dat ik hier een stoel heb besteld is dat hij 100 euro goedkoper was dan bij andere woonwinkels. Omdat ik niet in Nederland was toen de levering zou plaatsvinden, hebben ze de stoel enkele... De reden dat ik hier een stoel heb besteld is dat hij 100 euro goedkoper was dan bij andere woonwinkels. Omdat ik niet in Nederland was toen de levering zou plaatsvinden, hebben ze de stoel enkele maanden voor mij vast gehouden. Bij de voorwaarden stond dat ze de stoel alleen op de begane grond zouden afleveren. Maar het was geen probleem om de stoel naar de eerste etage te dragen. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Klantvriendelijkheid en bereikbaarheid.

Reactie Interieurwereld:

We zijn blij dat u tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en bereikbaarheid. Bedankt voor uw positieve feedback! Tot ziens in onze woonwinkel!

Ria

Goedkoop en dure assortiment

Prima winkel

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij dat ons assortiment aan uw wensen voldoet. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Groen

Na levering nemen ze afval mee

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service.

Eroc de Boer

Vriendelijke mensen met verstad van zaken

Reactie Interieurwereld:

Wat fijn om te horen dat u genoten heeft van onze producten en service! Ik zal uw vriendelijke woorden zeker delen met mijn collega's. Tot ziens in onze woonwinkel!
Team Interieurwereld van de...

Hummel

Groot assortiment

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden! We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

J. Bast

Goed assortiment, vriendelijk personeel, goede afspraken.

houden zo !!!

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent. Tot ziens in onze woonwinkel!

Jolanda

Goed advies. Groot assortiment met uiteenlopende prijsklassen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

W. Sjoers

Veel keuze en goede service

Frank

Deskundigheid, goede service, vriendelijkheid, bereikbaarheid

Alle prima op orde!

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten. Ons team is blij met uw positieve woorden!
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn....
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Roddenhof

Goede uitleg uitermate vriendelijke

Toelichting eindoordeel

Kwam zeer goed bij ons over

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Hier zijn wij ontzettend blij mee. Graag tot ziens!