Prijs/kwaliteitsverhouding
Deskundig advies

Jornt

Groot assortiment

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien! Wij hopen u in de toekomst weer te zien in onze winkel.

van der Meulen

Vriendelijk en klantgericht

Wij twijfelden tussen 160 of 180 breed. Wat wij ons niet hebben gerealiseerd dat 160 ook 160 blijft. Daar komt geen ledikant meer bij. Achteraf hadden wij 180 moeten nemen. Wij zijn nu gewend aan... Wij twijfelden tussen 160 of 180 breed. Wat wij ons niet hebben gerealiseerd dat 160 ook 160 blijft. Daar komt geen ledikant meer bij. Achteraf hadden wij 180 moeten nemen. Wij zijn nu gewend aan deze breedte, maar ik was steeds erg bang dat ik eraf zou vallen.

Is al verwoord.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Inmiddels heeft u onze collega Harold telefonisch gesproken. Wij vinden het fijn om te horen dat alles nu naar wens is en dat u... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Inmiddels heeft u onze collega Harold telefonisch gesproken. Wij vinden het fijn om te horen dat alles nu naar wens is en dat u goed slaapt! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Pauw

Meedenken met klant

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve beoordeling! Onze collega's zijn blij met uw woorden over het goede advies.

M

Luisteren naar de wensen van de klant, meedenken

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor het schrijven van de review. We zijn blij met zulke mooie woorden! We hopen u nog eens van dienst te mogen zijn in onze woonwinkel.

Benschop

Vriendelijk, daadkrachtig, vlot

Meer dan tevreden

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw review. We zijn erg blij met uw positieve woorden en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze woonwinkel.

Wouter gras

We worden altijd netjes geholpen. Stuk beter dan wolvega

Scratch no more in meer maten op voorraad. Vooral de maat die bijna alle stoelen van xooon hebben

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van de review. Fijn dat u ons bedrijf aanbeveelt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

J Belga

Goed advies

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve beoordeling! Onze collega's zijn blij met uw woorden over het goed advies.

Hmm fehrmann

Alle winkels bij elkaar kan je keuze maken

Sneller leveren

Leuke winkel

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij hopen in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

Dré

Groot assortiment

Reactie Interieurwereld:

Erg bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het grote assortiment! Wij hopen in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

Asselien Dekker

Prettig en deskundig geholpen. Er stonden al opstellingen klaartoen ik kwam. En lekkere koffie. Bij levering werd alles netjes inelkaar gezet en de verpakking weer meegenomen.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Wij vinden het erg fijn dat u prettig en deskundig bent geholpen. Wij hopen in de toekomst weer van dienst te zijn.