Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

A. Ottenbros

Fijn advies, deskundig en eerlijk

Misschien leuk om te bellen naar de klant of alles naar wens is gegaan met bezorgen en of het meubel naar tevredenheid is. Gewoon als interesse en even laatste contact.

Toelichting eindoordeel

Komen graag weer terug wanneer we weer iets zoeken voor ons huis aan meubels.

C. van Alphen

Fijne medewerkers in de winkel die goed en kundig helpen met advies.

Communicatie omtrent levering kan verbeterd worden. Zoals telefonisch besproken en toegelicht: Mail met aankondiging (verzoek om bevestiging) van levering ontvangen, per telefoon afspraak verzet,... Communicatie omtrent levering kan verbeterd worden. Zoals telefonisch besproken en toegelicht: Mail met aankondiging (verzoek om bevestiging) van levering ontvangen, per telefoon afspraak verzet, maar niet mogelijk om dit per mail bevestigd te krijgen?! Ik zou volgens de dame van de planning een sms krijgen met defenitieve leverdatum en tijdsblok, echter nooit sms ontvangen. Levering vond plaats op maandag 3 januari, maar aangezien er geen enkele bevestiging of tijd bekend was (mail/sms/telefoon) en de winkel op maandagochtend gesloten is kon ik zelf ook geen contact opnemen (telefoonnummer is hetzelfde nummer als de winkel). Hoop dat jullie met deze feedback goede stappen naar een nog betere klantervaring kunnen zetten.

Toelichting eindoordeel

Ondanks de feedback omtrent de levering wrl zeer tevreden over het advies, de algemene hulp en de (snellere) leverdatum dan dat we in eerste instantie op gerekend hadden.

Jeanine Ruiz

Persoonlijke en laagdrempelige benadering en het meedenken!

Toelichting eindoordeel

Meer dan tevredenen komen graag terug.

Ina Hollemans

Veelzijdigheid en een comfortabele persoonlijke woonbeleving. Uitstekend advies van ervaren en servicegerichte medewerkers.

Toelichting eindoordeel

Erg blij met de nieuwe hoekbank!

Ria Ooms

Heel vriendelijk personeel

Toelichting eindoordeel

Ben heel goed geholpen en de bezorging was ook goed

Brenda

Vriendelijk personeel

Toelichting eindoordeel

Super tevreden met onze aankoop, hopelijk hebben we veel plezier van onze bank!

Wichgers

Groot assortiment gezellig personeel en kundig

Ik zou het niet weten

Geweldig

Van den Hoorn

Veel winkelformules onder één dak, behulpzaam personeel.
Mooie spullen en voor vrijwel ieder budget is er genoeg keize.

Erg goed geholpen.

Ineke

Vriendelijk, bekwaam, deskundig, veel keuze/opties, goede service, denken actief mee.

Toelichting eindoordeel

Zeer tevreden, erg blij met onze nieuwe eethoek!

Margo

Verkoop team denkt goed mee en zijn zeer vriendelijk. Verkoper kwam zelfs bij ons thuis

Toelichting eindoordeel

Fijne zaak met een modern assortiment