Prijs/kwaliteitsverhouding
Afhalen/bezorgen
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Monika van der Weele-van Keppel

De uitleg en super vriendelijkheid van de dame die mij geholpen heeft

alles was super!!

Toelichting eindoordeel

Als ik ooit weer iets nodig heb, kom ik zeker weer naar u toe!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve woorden over de service. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Team Interieurwereld

m de boer-meinardi

Nette bezorging, betrouwbaar

Reactie Interieurwereld:

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de bezorging. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Team Interieurwereld

Ane Jutte

Vriendelijke en ter zake kundige bediening

Nvt

Beoordeling spreekt voor zich

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent. Tot ziens in onze winkel!

J Timpman

Klantvriendelijk duidelijke uitleg.

heel goed.

Reactie Interieurwereld:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent! Dank u voor uw review en we kijken ernaar uit om u weer van dienst te mogen zijn.

S.J.Pluim

Klantvriendelijkheid, netjes geholpen de spullen zijn netjes afgeleverd.

Tot nu toe geen.

Toelichting eindoordeel

Worden echt als klant behandeld en geen nummer.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw vriendelijke review! We zijn blij dat u een prettige ervaring heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Loos

Klantvriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat u onze klantvriendelijkheid waardeert. Tot ziens in onze winkel!

Philip Haverman

Veel mogelijkheden/ ruime keuze

Zelf een bezorgdag die je beter uit komt

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent. We zullen uw opmerking over de bezorging zeker meenemen om onze service nog verder te verbeteren.
Team...

Eric Hagemans

Volledig overzicht, deskundigheid, klantvriendelijkheid

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn, zowel met ons assortiment als met het werk van onze collega's. Wij hopen in de toekomst u weer... Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn, zowel met ons assortiment als met het werk van onze collega's. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te mogen zijn!

Faber

Ruime keus

Iets meer personeel

Toelichting eindoordeel

Paar keer gekeken maar geen personeel die kon helpen. Uiteindelijk komt het dan ook wel goed.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven! We zullen intern het verbeterpunt oppakken om onze service te verbeteren. Tot ziens in onze woonwinkel.
Team...

Marian knipmeyer

Deskundig personeel en zeer behulpzaam..

Zeer tevreden

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij dat ons assortiment aan uw wensen voldoet. Ik zal uw complimenten zeker delen met mijn collega's!