Prijs/kwaliteitsverhouding

Remco

Goede service op locatie

Bereikbaarheid per telefoon

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve reactie. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Team Interieurwereld van de Belt

Henk

Klantvriendelijk

Zou fijn zijn om oude meubels ook mee te nemen

Reactie Interieurwereld:

Dank u wel voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. We zullen uw tip intern bespreken en kijken hoe we het kunnen verbeteren.

G. Luten

Vriendelijk personeel, ook de mensen die het brengen en alles plaatsen.

Alles prima voor elkaar

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent. Tot ziens in onze woonwinkel.

A.Wittendorp

Duidelijk

Reactie Interieurwereld:

We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Dank u wel voor uw feedback! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

A van der Woude

Vriendelijke verkoopster, mooi aanbod

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw complimenten. We stellen dit zeer op prijs. Tot ziens in onze woonwinkel!

Jb zwiers

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent.

Mireille

Goed geadviseerd bij het uitzoeken van de meubelen. Advies was goed op onze wensen afgestemd. Zorgvuldig bij het afleveren. Netjes en vriendelijk.

Erg tevreden!

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de positieve woorden. Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

H

Groot assortiment en goede prijs kwaliteitsverhouding

Bezorging ging enorm belabberd en is meerdere keren niet opgenomen in de logistieke planning waardoor bestelling maar niet doorgevoerd werd.

Toelichting eindoordeel

Groot assortiment en goede prijs kwaliteitsverhouding, nog verbetering mogelijk op bezorging en informatie afhandeling tussen koop en betaling in de winkel en levering.

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve feedback en aanbeveling! We nemen uw opmerkingen over de bezorging serieus en zullen dit verbeteren. Als u nog vragen heeft, staan we altijd voor u klaar.
Team...

Annette Tuik

Klantvriendelijk

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor de vriendelijke woorden! We zijn blij dat we aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Tot ziens in onze woonwinkel!

Sjoerd

Klantenservice

Actuelere levertijden op de site

Reactie Interieurwereld:

Dank voor uw positieve beoordeling en aanbeveling! We gaan kijken hoe we de levertijden op onze site actueler kunnen maken. Als u nog vragen heeft, laat het ons gerust weten.