Prijs/kwaliteitsverhouding

Piet

Diversiteit aan meubels.

Interne communicatie.

Julia en Rogier

Topservice, zowel in de winkel als tijdens de levering. Kwaliteit is top en prijs-kwaliteitverhouding is al helemaal top!

Toelichting eindoordeel

We zijn erg goed geholpen in de winkel en toen wij in 2 verschillende winkels meubels hadden besteld namen ze direct de bestelling uit de tweede winkel mee bij het leveren, topservice noem ik dat!

Reactie Interieurwereld:

Wat een mooie woorden, bedankt! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door ons team. Veel plezier met uw meubelen!

Fam. Danko

De verkooper(ster) kan zich goed verplaatsen in wat wij precies zoeken.

Toelichting eindoordeel

heel mooi dat wij ter bezichtiging spullen mee naar huis mochten nemen.

Reactie Interieurwereld:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. De desbetreffende verkoper/verkoopster vinden het fijn om te horen dat ze u goed hebben kunnen helpen. Graag tot ziens!
Team Interieurwereld

Marina

Goede informatie , ruime keus.

Meeste (veel) showroommodellen van bankstellen zijn wit. Moeilijk daar 'doorheen' te kijken. Afbeeldingen van andere mogelijkheden?

Toelichting eindoordeel

We zijn er geslaagd en blij met de aankoop.

Fam. Van der Waal

Tijd voor de klant, meedenken, goede adviezen van Jetze, digitale schets met 3D-visualisatie heeft erg geholpen, goede onderlinge sfeer, professioneel, geldt ook voor de bezorgers die netjes werken.... Tijd voor de klant, meedenken, goede adviezen van Jetze, digitale schets met 3D-visualisatie heeft erg geholpen, goede onderlinge sfeer, professioneel, geldt ook voor de bezorgers die netjes werken. En niet onbelangrijk, lekkere koffie ;-)

Niets te bedenken.

Toelichting eindoordeel

Alles was boven verwachting.

Reactie Interieurwereld:

Wat een mooie woorden! Hartelijk dank daarvoor. Jetze is ook ontzettend blij met het compliment. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen met een lekker kopje koffie!
Team...

Petra

Vriendelijke mensen in de showroom en ook de bezorging was heel vriendelijk en netjes

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw beoordeling! Mooie woorden over ons vriendelijke team, bedankt daarvoor. Graag tot ziens!

Henk Pierik

Neemt voor de aankoop tijd voor de klant.

afspraken nakomen
kwaliteit leveren die men mag verwachten

Toelichting eindoordeel

Tijdens het bezorgen van de meubels werd ons duidelijk gemaakt dat de oude meubels niet meegenomen werden. Tenzij we daar even € 75,- voor betaalden (bij een opdracht van plm. € 4.500,-... ) terwijl... Tijdens het bezorgen van de meubels werd ons duidelijk gemaakt dat de oude meubels niet meegenomen werden. Tenzij we daar even € 75,- voor betaalden (bij een opdracht van plm. € 4.500,-... ) terwijl we bij de aankoop hebben besproken dat de oude meubels mee genomen zouden worden. Dit was een onaangename verassing. Hiermee is het vertrouwen in het nakomen van de afspraken van jullie geschaad.
Daarnaast laten de aangebrachte bescherming voor de vloer onder de meubels bij verschillende poten los. Hierdoor vragen we ons af of de geleverde kwaliteit wel van het gewenste niveau is.

Reactie Interieurwereld:

Beste meneer Pierik, excuses voor de verwarring over het meenemen van uw oude meubels. We hebben elkaar gesproken, en tot een oplossing gekomen. Tevens hebben onze bezorgers inmiddels andere... Beste meneer Pierik, excuses voor de verwarring over het meenemen van uw oude meubels. We hebben elkaar gesproken, en tot een oplossing gekomen. Tevens hebben onze bezorgers inmiddels andere bescherming onder de poten geplaatst. Veel plezier van uw aankoop, en graag tot ziens bij ons in de winkel.

Zeg ik liever niet

Vriendelijke mensen

Werd goed geholpen

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u naar wens bent geholpen. Graag tot ziens!

Koen

Goede service

Reactie Interieurwereld:

Bedankt voor uw positieve woorden over onze service. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!