Christiaan

Ik ben erg tevreden over Inter Immo makelaars. Ze hebben me goed geholpen en zijn erg flexibel. Binnen een week is mijn woning verkocht voor een mooie prijs! Kortom een makelaar die ik iedereen kan... Ik ben erg tevreden over Inter Immo makelaars. Ze hebben me goed geholpen en zijn erg flexibel. Binnen een week is mijn woning verkocht voor een mooie prijs! Kortom een makelaar die ik iedereen kan aanraden!

Frederic Minvielle

Zeer professioneel en hulpzaam

Nick Dekker

Gedurende ruim 3,5 jaar verhuur ik meerdere appartementen in Almere en een appartement in Amsterdam via Inter Immo. Ik woon zelf in het buitenland dus voor de verhuur heb ik een goede en betrouwbare... Gedurende ruim 3,5 jaar verhuur ik meerdere appartementen in Almere en een appartement in Amsterdam via Inter Immo. Ik woon zelf in het buitenland dus voor de verhuur heb ik een goede en betrouwbare makelaar nodig. Inter Immo heeft me gedurende deze gehele periode een goede en professionele service geboden. De communicatie is kort, direct, vriendelijk en efficient.

Rovekamp

Prima geholpen door het team van Inter Immo. Snelle reactie bij vragen en netjes alles geregeld. We zijn zeer tevreden met hun dienstverlening.

TWA de Jongh

De beste makelaar van Almere!

Matthijs

Paulina van Inter Immo Almere heeft ons fantastisch geholpen bij het vinden van geschikte huurders voor ons pand. In de toekomst zullen wij zeker weer gebruik maken van Inter Immo als... Paulina van Inter Immo Almere heeft ons fantastisch geholpen bij het vinden van geschikte huurders voor ons pand. In de toekomst zullen wij zeker weer gebruik maken van Inter Immo als verhuurmakelaar.

They helped me about renting my house for 4 years and after at the end they helped me about selling the house.
I am satisfied with their service and I definetely recommend them.

We hebben een aantal jaren terug el eerder gebruik gemaakt van de services van Inter Immo. Onlangs ons huis in de verkoop gezet en wederom alles geregeld via Inter Immo. Ik geef niet vaak een... We hebben een aantal jaren terug el eerder gebruik gemaakt van de services van Inter Immo. Onlangs ons huis in de verkoop gezet en wederom alles geregeld via Inter Immo. Ik geef niet vaak een (bijna) perfecte beoordeling maar op het moment dat er eigenlijk geen minpuntjes zijn... Echt prima service, aardige mensen en collegae, kan ze iedereen van harte aanbevelen!

kpn veilig

Omarelmokhtari@hotmail.com