Michael Tromo

Al drie keer mijn apartement verhuurd via Inter Immo en altijd goed gelukt. Zeer betrouwbaar en vriendelijk.

Familie Boutia Sokhn

Inter Immo is een fijne verhuurmakelaar. Inter Immo is zeer vriendelijk en heeft ons in een korte periode goed geholpen.

Richard Duray

Top service!

L. Den Breejen

Na jaren mijn appartement in Almere via Interimmo verhuurd te hebben, heb ik afgelopen zomer besloten om de woning te verkopen. Voor mij was het geen moeilijke keuze om weer direct naar Interimmo te... Na jaren mijn appartement in Almere via Interimmo verhuurd te hebben, heb ik afgelopen zomer besloten om de woning te verkopen. Voor mij was het geen moeilijke keuze om weer direct naar Interimmo te stappen. Door de begeleiding van Paulina de Jongh is mijn appartement snel verkocht. Ik ben super tevreden over hoe alles verlopen is. Daarom een dikke 10 voor deze professionele betrouwbare Makelaardij. Ga zo door en hartelijk bedankt voor alles.

M. van Kleeff

Makelaar Paulina de Jongh van Inter Immo heb ik ervaren als iemand die doet wat ze beloofd, ter zake kundig en empatisch is. Zowel bij verhuur als verkoop.

Arthur Feijen

Zeer Goed

Martijn

Zeer goede begeleiding bij plan van aanpak tot aan de weg naar notaris. Ons huis was binnen 2 weken verkocht voor een prima prijs. Echt een aanrader

Kevin

Wij hebben ons appartement via Inter Immo verkocht. En ik was blij met deze keuze. Ik vond de makelaar realistisch betreffende de te verwachte verkoopwaarde. Ook gaven zij goed advies over de... Wij hebben ons appartement via Inter Immo verkocht. En ik was blij met deze keuze. Ik vond de makelaar realistisch betreffende de te verwachte verkoopwaarde. Ook gaven zij goed advies over de verkoop strategie. Ik had eerder eerste gesprekken met andere makelaars, maar ik had daar een minder goed gevoel bij (verkooppraatjes of gebrek aan onderbouwd advies). Uiteindelijk is ons appartement binnen 1 week verkocht in Corona lockdown (Juni 2020) voor een zeer goed bod.

Adnan

Thanks for all your help in renting out my apartment quickly. Also for recommending the necessary renovations and finding out the right people who did it professionally very well.

Henk

Ik ben goed ontzorgd door Inter Immo en zou het zeker aan anderen aanbevelen.