Varun

After arriving in Holland I rented a place with Inter Immo agents. Recently they helped me buying a house. Good service and good results.

Chantal Berendsen

Zeer prettige ervaringen met dit kantoor. Twee woningen verkocht in de afgelopen jaren via dit kantoor. Na de laatste verkoop ook een tijdelijke huurwoning gehuurd.

Ronith

Heel goed geholpen door interimmo met de aankoop van mijn woning.
Top!

Giovanni

De contacten met Inter Immo staf zijn vanaf het begin tot het eind van het proces buitengewoon goed geweest. Ze zijn zeer gedreven, professioneel en komen hun afspraken na. Ik kan een ieder Inter... De contacten met Inter Immo staf zijn vanaf het begin tot het eind van het proces buitengewoon goed geweest. Ze zijn zeer gedreven, professioneel en komen hun afspraken na. Ik kan een ieder Inter Immo van harte aanbevelen.

Sneha Mittal

Unprofessional and miscommunication through the process

Faisel Ahmadali

Via een vriend in contact gekomen met inter immo. Had het niet beter kunnen treffen. Voortreffelijk geholpen en begeleid door marcel bij het vinden van een woning in almere. Alle wensen eerst in... Via een vriend in contact gekomen met inter immo. Had het niet beter kunnen treffen. Voortreffelijk geholpen en begeleid door marcel bij het vinden van een woning in almere. Alle wensen eerst in kaart gebracht en goed geadviseerd. Voelde meteen vertrouwd aan en zeer plezierig in het contact. Maar zeker ook kennis van zaken.

Danielle Beltman

Zojuist de sleuteloverdracht gedaan van de huurwoning voor mijn zoon en schoondochter. Allebei jong en starters op de arbeidsmarkt, dus in een lastige positie om een woning te vinden. Met hulp,... Zojuist de sleuteloverdracht gedaan van de huurwoning voor mijn zoon en schoondochter. Allebei jong en starters op de arbeidsmarkt, dus in een lastige positie om een woning te vinden. Met hulp, welwillendheid en de nodige gunfactor heeft Interimmo bemiddeld bij de verhuurder. Ik ben ze dankbaar voor hun deskundige hulp en het begrip voor de situatie. Komende zomer zal ik zelf mijn huis te koop aanbieden en dan zal ik zeker als 1e naar Interimmo stappen!

Joop van den Beucken

Inter Immo gaf een professionele beoordeling van de woning en goede tips om het snel verhuurd te krijgen. De begeleiding in het traject vond ik echter niet erg goed, en ik kreeg de indruk dat er... Inter Immo gaf een professionele beoordeling van de woning en goede tips om het snel verhuurd te krijgen. De begeleiding in het traject vond ik echter niet erg goed, en ik kreeg de indruk dat er weinig prioriteit aan gegeven werd, omdat het een enkel appartement betrof en ik geen grote partij (lees pandjesmelker) ben. Gezien ik nooit eerder een appartement verhuurd had, heb ik gevraagd om mij op de hoogte te houden van welke stappen er gezet werden, de gemaakte keuzes en waar we stonden in het project. Helaas werd dit vrijwel onmogelijk gemaakt omdat ik geen vaste contactpersoon toegewezen kreeg. Elke keer dat ik belde en m'n naam en het betreffende appartement noemde, kreeg ik weer de vraag; 'en bent u de huurder?' Verder gaf ik aan op de hoogte te willen zijn van wanneer de sleuteloverdracht was, en er indien mogelijk bij te willen zijn. Ook dit werd zonder mijn medeweten georganiseerd en kwam mij 'toevallig' ter ore toen er gebeld werd over een vraag van de huurder. Al met al vielen vooral de communicatie en hierdoor de verhouding tussen prijs en kwaliteit mij tegen.

S. McIntyre

Het team van Inter Immo was geweldig. Ze waren professioneel, stonden altijd klaar om te helpen en ik voelde me nooit alleen tijdens een deel van het proces. Hun communicatie was ook uitstekend. Ik... Het team van Inter Immo was geweldig. Ze waren professioneel, stonden altijd klaar om te helpen en ik voelde me nooit alleen tijdens een deel van het proces. Hun communicatie was ook uitstekend. Ik vertelde hen dat ik niet zeker wist hoe het proces werkte en ze zorgden ervoor dat ze me bij elke stap hielpen - ik hoefde ze nooit te bellen, ze waren altijd drie stappen voor. Ik zou ze 100% aan iedereen aanbevelen. Bedankt team!

IJnze den Hengst

Ik verhuur mijn appartement in Amsterdam al 4 jaar via Inter Immo. Betrouwbaar, correct, zorgvuldig, en goed bereikbaar.