Innocam

Zelfs verzonden na 17:00 uur. 17:20 besteld volgende dag voor 10:30 in huis.

Ik heb tot op heden nog niets ontvangen.

Reactie Innocam:

Beste heer van Happen,
Bedankt dat u bij ons gekocht heeft en hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling!
Beste heer van Happen,
Ik heb uw review van gisteren gelezen. Ik heb daarom uw bestelling van vrijdag even nagekeken en zag dat het maandagmiddag door u is ontvangen.
Had u toegang tot de track&trace van DHL? Daarin staat de meest uitgebreide bezorg-informatie. De reden dat de levering op maandag was, kwam doordat er een bedrijfsnaam was ingevuld en DHL bezorgt bij bedrijven van maandag t/m vrijdag.
Is alles inmiddels naar wens?
Joep Siermann
IPcam
info@ipcam.nl

Van product vinden, geboden info, bestellen en levering: alles perfect naar wens!

Zeer goede en vlotte afhandeling. Enige minpunt, de blijkbaar onzachte behandeling van het pakket door DHL. Maar daar kunnen jullie niets aan doen. Buitenste verpakking was doorboord. Zelf de... Zeer goede en vlotte afhandeling. Enige minpunt, de blijkbaar onzachte behandeling van het pakket door DHL. Maar daar kunnen jullie niets aan doen. Buitenste verpakking was doorboord. Zelf de productverpakking binnenin was volledig stuk. Dhl doodleuk, wij hebben uw paket al open gedaan om te controleren op schade. Dus zegel verpakking was al opengemaakt.

Henk @ Heslu Transfertechniek

Op de snelheid van de site na is alles prima geregeld.

Als snel en makkelijk

Prima, goede service