Mkc grond & Kabeldiensten

Zeker een aanrader voor iedereen!!
Zeker een aanrader voor iedereen!!
Ik ben duidelijk en heel vriendelijk geholpen. Alles ging heel snel en vlot. Je weet waar je aan toe bent en krijgt geen valse hoop. Binnen 4 dagen mocht ik in mijn droomauto rijden en dat alles dankzij deze top bedrijf. Zeker 5 sterren waard.

Oudshoorn dienstverlening

Zeer goede service, direct persoonlijk contact en daarbij duidelijke uitleg over de mogelijkheden die er zijn.

Bert

Inmiddels meer dan 10 jaar klant ,altijd direct kordaat en zorgvuldig geholpen door mijn vaste contactpersoon.

Bekdur transport

Goed geholpen

Fijne ervaring en zeer klant vriendelijk

Raymond de Reus R.P.M. BV

Ik was zeer prettig verrast door de uiterst vriendelijke, correcte en zeer zorgvuldige benadering van de medewerkers.
Zeker Mehmed die direct vanaf het begin blijk gaf van verstand van zaken en...
Zeker Mehmed die direct vanaf het begin blijk gaf van verstand van zaken en een wil om dat ook te gebruiken.

R.koopman multidiensten

Top bedrijf alles heel snel geregeld en je hoeft zelf niks te doen

Dennis

Wij zijn persoonlijk een hele tijd opzoek geweest naar een RAM 2019/2020 en dit was een ware zoektocht. We zochten namelijk het onmogelijke, want het bleek een speld in een hooiberg die we zochten... Wij zijn persoonlijk een hele tijd opzoek geweest naar een RAM 2019/2020 en dit was een ware zoektocht. We zochten namelijk het onmogelijke, want het bleek een speld in een hooiberg die we zochten (Financieel gezien). Hierop meer dan 6 maanden contact gehad met Mehmet, hij bleef geduldig en vriendelijk. Niet was teveel moeite! Uiteindelijk een RAM gevonden en Mehmet heeft dit alles binnen 5 uur rond gemaakt! Echt uitstekend, meer kan ik niet zeggen! Wat een top gozer.

Assadie Trainingen

Zeer vriendelijke. Hele fijne mensen en ze helpen je echt met het bereiken van wat je wil.