Kai

Snel, duidelijk en meedenkend

Asmaz / AS multidiensten

Top bedrijf. Beveel iedereen aan om eerst met hun contact op te nemen voor ergens anders te gaan. Ze denken met je mee om een passend aanbod te creëren.

Bloemsierkunst Erica vof Oosterhout

Positief

Boerenjongens

Alles was super snel geregeld, erg fijn geholpen!

Jonathan Allround

Ontzettend fijne samenwerking gehad met mijn contactpersoon, op het eerste moment van contact een erg prettige kennismaking.

Al mijn vragen zijn altijd beantwoord met extra handige tips,...

Al mijn vragen zijn altijd beantwoord met extra handige tips, ik zou mijn contact persoon omschrijven als: accuraat, behulpzaam, klantvriendelijk, en doelgericht.

Of dit mijn keuze van de aankoop van mijn auto heeft beïnvloed? 95%...zeker weten!

Voor in de toekomst zou ik het erg prettig vinden om het contact te onderhouden voor een volgende aankoop.

Groet

Jonathan Jongkees

LuPel

Prima, duidelijk verhaal

Argo360

Snel, efficiënt en hulpvaardig.

Send-Solution

Van begin tot eind een uitstekende service gehad van Mehmet. Altijd direct bereikbaar, transparant en eerlijk geweest mbt de financial lease! Tot de volgende samenwerking Mehmet. Bedankt nogmaals... Van begin tot eind een uitstekende service gehad van Mehmet. Altijd direct bereikbaar, transparant en eerlijk geweest mbt de financial lease! Tot de volgende samenwerking Mehmet. Bedankt nogmaals voor de service.

Klusbedrijf Boerboom

Word goed en vriendelijk geholpen.

refresh

Alles wordt snel,transparant en met goed overleg voor je geregeld. Mehmet is een topper.